رئیس دانشگاه آزاد لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر با با تشریح جزئیات پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در این دانشگاه گفت : در راستای اهداف و آرمان های رو به توسعه دانشگاه آزاد و فضای علمی، پژوهشی و آموزشی این واحد دانشگاهی و از اهداف سند توسعه ملی و سند چشم انداز آموزش عالی کشور که محور توسعه در آن مد نظر قرار گرفته است، نسبت به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور اقدام  کرده است.



دکتر کیوان صائب افزود : در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد، بیش از 30 رشته تحصیلی بدون کنکور برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پذیرش دانشجو انجام می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی https://www.azmoon.org  مراجعه کنند.



وی با بیان اینکه متقاضیان پس از تهیه کارت اعتباری ثبت نام، در سایت مرکز آزمون ثبت نام کنند، اظهار کرد :  برای ثبت نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد و هر داوطلب می تواند از هر یک از مجموعه های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته و ثبت نام کند.

صائب تصریح کرد: به تمامی دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی که دارای شرایط لازم باشند معافیت تحصیلی در طول مدت مجاز تحصیل حداکثر تا زمان فراغت از تحصیل داده می شود.







رئیس دانشگاه آزاد واحد لنگرود گفت: علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اطلاع رسانی دانشگاه آزاد لاهیجان به آدرس  www.iaul.ac.ir مراجعه و یا با شماره 01342544433 تماس بگیرند.







دکتر صائب اضافه کرد : در سال جاری گامهای موثر و ارزشمندی در جهت تصویب رشته­ های فنی و مهندسی در واحد لنگرود برداشته شده و امکانات خوبی در جهت جذب حداکثری دانشجو را فراهم شده است و این کار مهم را توسعه خواهیم داد تا بتوانیم مشوق خوبی در محیط بیرون خانواده بوده و ازطرفی رضایت دانشجویان را در محیط دانشگاهی جلب نماییم.



وی با توجه به سابقه لنگرود در رشته های فنی بیان کرد : واحد لنگرود از پتانسیل خوبی در رشته های فنی و مهندسی برخوردار است ایجاد رشته های فنی در این واحد از سال 85 کلید خورده و تاکنون به قوت خود باقی است.



رئیس دانشگاه آزاد لنگرود گفت : برخی از رشته های دایر در این واحد، مهندسی پزشکی- مکانیک – تاسیسات- ماشین ابزار- قالبسازی- صنایع فلزی- ریخته گری- تاسیسات بهداشتی- نفشه کشی صنعتی- صنایع اتومبیل- جوشکاری- ماشین های کشاورزی-  نفت – معماری – عمران –کارهای عمومی ساختمان- برق الکترونیک – مخابرات – ابزاردقیق – شبکه های انتقال توزیع- تکنولوژی بهره برداری نیروگاه برق صنعتی- آسانسور و بالابر – ارتباطات و فناوری اطلاعات – نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر و ...   می باشند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان