به گزارش لنگرخبر به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، سعید آگشته در گفت وگویی افزود: شهرداری لاهیجان در نظر دارد به منظور جلوگیری از ناهنجاری های بصری و ساماندهی منظر شهری، نسبت به همسان و یکسان سازی تابلوهای سر در مغازه های سطح شهر اقدام کند.

وی اضافه کرد: بدیهی است یکی از وظایف شهرداریها در کشور انتظام بخشی کالبدی و بصری است و در همین راستا مجموعه معاونت طرح و برنامه، سرمایه گذاری، و خدمات شهری شهرداری لاهیجان با طراحی و برنامه ریزی برای اجرای این پروژه درصدد اجرایی کردن آن به صورت پایلوت در یکی از خیابانهای اصلی شهر می باشند.

وی گفت : لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور است و در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی و گردشگری می بایست به منظر بصری سطح شهر و واحدهای صنفی و مغازه ها هم توجه کنیم.

آگشته اظهار کرد: برای پیشرفت یک شهر همه شهروندان باید تلاش و مشارکت کنند تا بتوانیم با فرهنگ سازی در مباحث مختلف شهروندی برای توسعه شهر زیبای لاهیجان تلاش نماییم.

شهردار لاهیجان اضافه کرد:تیم مدیریت شهری برای عمران و آبادانی شهر لاهیجان از هیچ کوششی فرو گذار نمی کند و برای زیبا سازی شهر تلاش های لازم را انجام می دهد ولی نقش شهروندان هم برای حفظ وضعیت آراستگی شهری بسیار مهم می باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان