به گزارش لنگرخبر، امام جمعه کومله شامگاه گذشته در یادواره ۳۶ شهید کاسه گر محله با بیان اینکه یادواره های شهدا مراسم ترحیم نیست، گفت : برخی افراد اعلام میکنند که یادواره ها مکان صحبت و منبرهای سیاسی نیست که البته در اشتباه هستند بلکه انقلاب ایران انقلاب سیاسی بود و یکی از دلائل حمله کشورهای سلطه طلب به پیشتازی صدام به ایران، جلوگیری از استکبار ستیزی امام راحل و مردم ایران و صادر شدن فرهنگ ایران به جهان بود.



حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی امام راحل برای مردم مستضعف جهان الگو شده است، افزود : شرکت در یادواره های شهدا رزق و روزی انسان ها است و یادواره های شهدا موجب افزایش بصیرت مردم می شوند.



وی اظهار کرد : بعد از انقلاب دنیا تشنه صادر شدن اقتصاد اسلامی ایران بود ولی در این مسیر کم و کاستی هایی انجام شد که با درایت و رهبری امام خامنه ای این مسیر نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.



امام جمعه کومله با اشاره به اینکه استکبار هنوز هم در پی برهم زدن آرامش ایران و ضربه زدن به فرهنگ انقلاب اسلامی است گفت : ایجاد گروه های تکفیری نظیر داعش از اقدامات استکبار برای تخریب فرهنگ اسلام است که البته به زودی توسط جوانان انقلابی جهان سرنگون خواهند شد ولی باید توجه داشت که تفکر آنان تا ظهور امام عصر(عج) باقی خواهد ماند و لازم است برای مقابله با آن روشنگری بیشتری انجام شود.



حجت الاسلام سلیمانی فتنه 88 را از دیگر اقدامات استکبار در کشور اعلام کرد و تصریح کرد : برخی معتقدند که اتفاقات سال 1388 درگیری های شخصی بود در حالی که آن روز جنگ بین حق و باطل و بر هم زدن انقلاب از سوی فتنه انگیزی های استکبار بود.



وی آتش زدن سفارت عربستان در تهران را از دیگر فتنه ها اعلام کرد و گفت : پای انگیس در آتش زدن سفارت عربستان در میان است که در آینده ای نزدیک حقایق آشکار خواهد شد.



سلیمانی حضور پرشور مردم در یادواره ها را تاکید کرد و اضافه کرد : شهدا حجت را بر مردم تمام کردند، شهدا به ما آموختند که مسیر حق پیروی از ولایت مطلقه فقیه است و نباید فریب افراد باسابقه در طول زمان منحرف شده اند را خورد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان