به گزارش لنگرخبر، از مدت ها قبل که بحث جذب دروازه بان برای تیم پرسپولیس مطرح شده بود نام های زیادی به عنوان سنگربان قفس توری سرخ ها مطرح شد اما نام علیرضا حقیقی دروازه بان ملی پوش فوتبال کشورمان که در تیم روبین کازان روسیه توپ می زد شاید عجیب ترین گزینه برای حضور در جمع پرسپولیسی ها بود. اگر آن زمان کسی ادعا می کرد که حقیقی احتمالا به پرسپولیس خواهد پیوست بی شک این ادعا واهی تلقی می شد اما با اتفاقاتی که رخ داده حالا پسر پرسپولیس (لقب علیرضا حقیقی) باز هم در آستانه حضور در پرسپولیس قرار دارد و صحبت ها این بار جدی تر از همیشه به نظر می رسد.

مسئولان پرسپولیس برای سپردن سنگر خود پیش از این به دنبال جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم نفت تهران بودند که در نهایت این انتقال رنگ و بوی واقعی به خود نگرفت اما از روز گذشته که حقیقی قرارداد خود را با باشگاه روبین کازان روسیه فسخ کرده به نظر می رسد پس از بیش از 4 سال حقیقی یک بار دیگر پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

مدیران پرسپولیس برای جذب حقیقی پیش از این تحرکاتی انجام داده بودند اما از شب گذشته پیگیری ها در این خصوص جدی تر از قبل دنبال شده و رایزنی هایی برای جذب این دروازه بان ملی پوش انجام شده است.

پرسپولیسی ها البته در آخرین ساعت های نقل و انتقالات لوبانوف ازبکستانی را جذب کردند که تا حدودی خیال پرسپولیسی ها را از پست دروازه بانی راحت کرد اما مسئولان این باشگاه می دانند که برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر و آسیایی شدن آنها نیاز به دو دروازه بان مطرح دارند.

این در حالی است که فرصت نقل و انتقالات در ساعت 24 روز سه شنبه به پایان رسیده اما باید دید وضعیت فسخ قرارداد حقیقی با روبین کازان به چه شکل بوده است. در صورتی که طبق قانون او قراردادش را در زمان معین فسخ کرده باشد یک بار دیگر حقیقی را با پیراهن پرسپولیس خواهیم دید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان