به گزارش لنگرخبر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در دومین جلسه بزرگداشت دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: اجرای برجام بزرگ ترین رویداد تاریخ سیاست بین الملل است که ایران با بیش از ده دوره مذاکرات توانست به آن چیزی که می خواهد، دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه این رویداد بزرگ در آستانه جشن انقلاب اسلامی ملت ایران  به وقوع پیوست، افزود: دولت تدبیر و امید با دوراندیشی  و تلاش های شبانه روز ، وحدت و همدلی و همزبانی توانست فصل جدیدی از روابط دیپلماتیک را در عرصه جهانی رقم زند.

محمدی، حضور و همراهی مردم و نقش رهبری را دو عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: این انقلاب به همه ما هویتی دوباره بخشید و همه ما نیز باید در برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر تلاش کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود از اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر باید متنوع، خلاق، و همراه با شور و نشاط و رعایت شئونات اسلامی  باشد.

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر باید برنامه های ویژه ای در سطح روستاها برگزار شود، تصریح کرد: بخشداران باید در تمام روستاها برنامه های ویژه ای را برنامه ریزی  و در بعضی روستاها نیز به طور متمرکز جشن روستایی برگزار شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان