به گزارش لنگرخبر، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری لنگرود در دومین جلسه بزرگداشت دهه فجر که امروز(30دی) در فرمانداری  این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و نسل جوان است تا در جریان خدمات نظام و دستاوردهای آن قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در سال جاری 71 پروژه با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد تومان برای شهرستان تعریف شده است، تصریح کرد: این تعداد پروژه نسبت به سال گذشته هم از جهت تعداد و هم از جهت اعتبار افزایش داشته است.

فرامرز مصطفوی از رشد چهار برابری اعتبارات و 33 درصدی پروژه های عمرانی دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: پروژه های عمرانی دولت با وجود سال مالی سختی که پیش روداشته همچنان ادامه دارد و جای تحسین است.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری لنگرود ادامه داد: افتتاح ایستگاه پمپاژاشیان اطاقور، مجتمع اقامتی پذیرایی لوتوس، مرکز جهاد کشاورزی اطاقور، احداث نمازخانه، مسکن مهر 119 واحدی خود مالک و 10 واحدی تعاونی،  اجرای طرح مقاوم سازی مدرسه مهاجر، تکمیل مدرسه 9 کلاسه علی اکبری از جمله افتتاحیه های دهه فجر است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان