به گزارش لنگرخبر، مهران مهراب پور با اشاره به اعتراض شهروندان چاف و چمخاله نسبت به مسئولان مسکن و شهرسازی اظهار کرد: با توجه به واگذاری و انتقال زمین ها از منابع طبیعی به مسکن و شهرسازی، مقرر شده تا شهروندان بتوانند با دریافت پروانه از شهرداری به ساخت و ساز بپردازند.

وی با بیان اینکه مسئولان مسکن و شهرسازی در زمینه واگذاری زمین ها خلف وعده کردند، افزود: مسئولان این اداره با صدور نامه ای به شهرداری برای عدم صدور پروانه سبب شده تا شهروندان به دفتر شهرداری و شورای اسلامی مراجعه کنند.



رئیس شورای اسلامی چاف و چمخاله لنگرود ادامه داد: شهروندان خواستار واگذاری زمین از طرف مسکن و شهرسازی با قیمت عادلانه هستند که تاکنون این امر مهم محقق نشده است.



به گزارش فارس، در چند هفته اخیر دفتر شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با هجمه اعتراضات شهروندان مواجه شده و نارضایتی بیشتر مردم به دلیل بلاتکلیف ماندن آنها به دلیل قول های غیرعملی مسئولان مسکن و شهرسازی بوده است.



اداره منابع طبیعی اقدام به واگذاری برخی زمین های ساحلی به مسکن و شهرسازی کرده تا به متقاضیان با قیمت عادلانه فروخته شود اما با مخالفت این اداره مواجه شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان