به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کومله در ادامه سلسله مباحث موانع سبک زندگی گفت : تقلب و کم فروشی در معاملات مسلمین را از فتنه های شیطان است که بسیاری از مشاغل در زمان ما قربانی این خدعه های شیطانی هستند.

امام جمعه کومله با بیان اینکه راهبرد مهم در پیشرفت وتعالی کشور ، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است اظهار کرد : باز خوانی حوادثی نظیر حماسه ششم بهمن سال 1360 مردم آمل دشمن را در تحلیل های غلط خود در باب براندازی نظام به عقب می راند.

وی موفقیت نظام را در برجام مرهون رهبری هوشمندانه و حضور گسترده مردم اعلام کرد و افزود : نباید این دستاورد برای جناح خاص بهره برداری سیاسی شود.

سلیمانی با تاکید بر تبلیغات کاندیدا در زمان قانونی و رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد : نماینده ای که با اثبات خود و نفی دیگران و تخریب رقیب به میدان می آید همان بهتر که رای نیاورد.

امام جمعه کومله تصریح کرد : اسراف و تباهی مال در تبلیغات انتخاباتی آسیب بزرگ نامزدهاست که در این زمینه مردم هوشیار باشند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه جهان اسلام هر روز شاهد عفونت بیشتر زخم داعش به سراسر بلاد اسلامی است گفت : دنیا باید برای مقابله با تروریست بسیج شود.

وی با اشاره به هجمه های برخی افراد جهت زیرسوال بردن شورای نگهبان گفت : دخالت در نظارت و کوبیدن شورای نگهبان به معنای دشمن شاد کردن و تضعیف ارزشهای نظام است.







  • 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8)



طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان