ُسرعت کاه های سنگی لاهیجان در لنگرود + تصویر

روزگذشته شهرداری لنگرود در میدان معلم و ورودی شهر لنگرود اقدام به تخریب بلوار وسط خیابان جهت تعریض خیابان و نصب سرعت کاه های سنگی در ورودی شهر کرد.

کد خبر : 44701
تاریخ انتشار : شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۲۵
ُسرعت کاه های سنگی لاهیجان در لنگرود + تصویر

به گزارش لنگرخبر، روزگذشته شهرداری لنگرود در میدان معلم و ورودی شهر لنگرود اقدام به تخریب بلوار وسط خیابان جهت تعریض خیابان و نصب سرعت کاه های سنگی در ورودی شهر کرد.

شهروند خبرنگار : پویا آرزومند لنگرودی

تصاویر و فیلم های از وضعیت شهرستان لنگرود را با ذکر نام خود، به آیدی تلگرام langarnews ارسال کنید.

 

photo_2016-01-23_00-25-23 photo_2016-01-23_00-25-29 photo_2016-01-23_00-25-32 photo_2016-01-23_00-25-36

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ساعد شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

لاهیجانیزه سازى لنگرود

متاسفم
تا کى نمیخوان از جوانان لنگرودى استفاده نکنن!؟!؟

ابراهیم شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

آقاساعدعزیزمگه افشین گلباغی لنگرودی نبودکیاتخریبش کردندکیاحمایتش کردندازبیرون که نبودندهمین شهروندان لنگرودی بودنددیگه این ازجوان لنگرودی حالاکاربه حاشیه هانداریم

سولماز شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

با سلام .متاسانه خیلی کوته بین هستین افرادی که گزارش تهیه می کنید . اولا سرعت کاه سنگی مختص به هیچ شهری نیست . دوما سبک و نوع آن با لاهیجان فرق دارد . سوما بهتر است همیشه حرکت مثبتی در خصوص زیبا سازی شهر داشته باشید نه تخریب

کیهان شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

اولا که شما بی سوادید
دوما سبک آن فرقی نمی کند
سوما
اینکه پشت چراغ قرمز سرعت کاه بزنن حرکت مثبتیه؟
جواب قانع کننده بدید جای احساسی عمل کردن!!

ما عادت کردیم گول عوامفریبی آقایون رو بخوریم انگار!!!

پویا آرزومند شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

سلام..عنوان مطلب رو خود مدیر سایت تعیین کردند و بنده فقط عکسها رو براشون فرستادم تا استفاده کنند

شروین شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

پویا جان
جواب افراد بی سواد رو نده

برخی هر انتقاد ساده ای رو برنمی تابن متاسفانه!!!

پشت چراغ راهنمایی رانندگی سرعتگیر؟
مگه داریم؟

ابراهیم شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

البته مارشته معماری وشهرسازی نخوندیم ولی آیاواقعا۲۰یا۳۰مترمونده به چراغ قرمزواقعاسرعت گیرآنچنانی میخواددرضمن کوچ کردن عرض میادین شهربنظرم حرکت بدی نبودواینکه زیبائی شهرهیچکس بذش نمیاددوستان بذاریدکارانجام بشه باالاخره۴تاکارمثبت هم توش هست

علی شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

بعد ۳۶ سال بلاخره یه شهردار خوش فکر به لنگرود اومده لااقل اجازه بدین این شهر سنتی قدیمی رو یکم رنگ رو بده

f.a یکشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

کاش بلوار رو سنگچین نمیکردن!لنگرود سرسبزی کم داره بهتر نبود به جای اینکار بلوارها با گل و گیاه های زیبا تزئین بشه! کلا وضعیت همه ی بلوارهای شهر همینه فقط گل و لای میبینی وسط بلوار! . امیدوارم مابقی رو نخوان اینجوری کنن

رضا سه شنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

میشد با گل کاری و درختان سبز کوتاه قامت مثل کاج و پرتقال و نارنج شهر رو زیباتر کرد نه با سنگ و کلوخ ، منم معتقدم شهر نیاز به سرسبزی داره .