به گزارش لنگرخبر،

خزر، چند روزی است که کانال های تلگرامی تحت عنوان حمایت از شهردار رشت در فضای مجازی فعال شده اند. فعالیت این کانال ها که پس از حوادث و اتفاقات شرم آور روز رشت، عملا محدود به حمایت از اتفاقات روز مذکور شده بود، حالا با طرح سوال از شهردار رشت در آخرین جلسه شورا، بار دیگر رنگ و بوی حمایتی از سیاست های شهردار گرفته و تنها در یک مورد خاص، کانالی که با نام "کمپین حامیان شهردار جوان رشت" فعالیت می کرد، حالا به نام "کمپین حمایت از مدیریت پایدار و جشن روز رشت!!" با حدود 689 عضو در لحظه تنظیم این گزارش به فعالیت مشغول است. 

نکته جالب در این کانال این است که گردانندگان آن به صورت مشخص به تخریب سایت هایی می پردازند که سابقه کوچکترین مخالفتی با شهردار را دارند!

قضیه اما به همین جا ختم نمی شود. گردانندگان این کانال حتی به اعضای شورای شهر رشت هم حمله می کنند و آنانی که حداقل مخالفتی را با تصمیمات شهردار در حوزه های گوناگون داشته اند، در این کانال مورد تمسخر قرار می گیرند. به عنوان مثال پس از اعلام محکومیت اتفاقات روز رشت توسط مظفر نیکومنش نودهی، سخنگوی شورای شهر رشت گردانندگان این کانال در حرکتی غیراخلاقی اقدام به انتشار عکس نوشته ای با هدف تمسخر از این عضو باسابقه شورای شهر رشت نموده اند!

تمسخر باقری خطیبانی دیگر عضو شورا هم به دلیل مخالف هایش به روال تکراری این کانال تبدیل شده است!

fw6v_photo_2016-01-23_07-29-21

البته تبلیغات گسترده این کانال در فضای مجازی و حضور برخی مدیران شهرداری رشت در این کانال و سبقت گیری برخی از آنان از هم در تعریف و تمجید از شهردار، این سوال را به ذهن متبادر می کند که بودجه این تبلیغات گسترده و سازماندهی شده از چه منبعی تهیه شده و عملا چه کسانی قصد دارند با اختلاف افکنی در میان اعضای شورا و تمسخر آنان، سیاست "تفرقه بینداز و حکومت کن" را اجرایی نمایند؟!


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان