مهدی کشاورز دهیار روستای بالامحله نالکیاشر است که حقوق های دریافتی خود را صرف توسعه و آبادانی روستای خود می کند.

به گزارش لنگرنیوز ، با خبر شدیم که یکی از دهیاران شهرستان لنگرود معامله ای با خدا انجام داده است که بسی جای تقدیر دارد.

 

لازم دانستیم تا این کار نیک را اعلام کنیم تا الگویی برای دیگران باشد. البته برخی از آقایان خرده نگیرند که اگر ما این کار را انجام دهیم چیزی برای خود نداریم ، منظور اصلی شرکت در کار خیر در توسعه و آیادانی شهر و روستا و کمک به شهروندان است.

 

مهدی کشاورز دهیار روستای بالامحله نالکیاشر است که حقوق های دریافتی خود را صرف توسعه و آبادانی روستای خود می کند.

 

کشاورز در گفت و گو با لنگرنیوز گفت : بنده به مدت 18 ماه دهیار روستای بالامحله نالکیاشر هستم و تا کنون حقوق های دریافتی خود که 3 میلیون ریال به صورت ماهانه است را برای خود روستا و حتی روستاهای همجوار هزینه می کنم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد اینکه هدف شما از این کار چیست ، گفت : برادر شهیدم یوسف کشاورز مرا به انجام کارهای خیر و سفارش به کمک برای آبادی کشور دعوت کرد و من هم با گوش دادن به نصیحت های برادر شهیدم این کار را انجام می دهم .

 

کشاورز اضافه کرد : شهدا در زمان جنگ از خود مایه گذاشتند ولی اکنون که جنگ نظامی در کشور وجود ندارد می توان با این کار ها قدم خیری برداشت.

 

دهیار روستای بالامحله کشاورز در جواب این سوال که آیا به این حقوق ماهیانه نیاز دارید یا خیر ، افزود : در شرایط کنونی اقتصادی هر کسی به این مبالغ نیازمند است ولی با توجه به نیتی که داشتم این کار را انجام میدهم.

 

وی در خصوص شغل خود گفت : بنده رئیس هیئت کاراته شهرستان و نماینده شوتوکان askf در استان هستم و به شغل کشاورزی می پردازم و نیاز های خود و خانواده خود را تامین می کنم.

 

مهدی کشاورز اضافه کرد : در روستای بالا محله نالکیاشهر در عید نوروز مسابقات فوتبال محلات برگزار می شود و قصد دارم عیدی که دریافت کردم را به تیم های برتر این مسابقات اهدا کنم.

 

نکته : در شرایط کنونی دیده می شود که برخی از روسا دو شغله هستند (هم اداری و هم آزاد) که البته از قوت فکر و توان خود استفاده کرده اند ، ولی چه بسیار خوب است افرادی که توانمند هستند با کمک به مستمندان فاصله های طبقاتی را کم کنند و به سنت پیامبر اکرم (ص) به خوبی عمل کنند که البته مسئولین و مردم ما اینگونه اند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان