پوستر/اگر غلطی از آنها سر بزند...

۱۳۹۲/۱۲/۲۹ ۱۰:۱۹ چاپ کد خبر: 4493

از قدیم آورده اند که نجابت زیاد کثیفی به بار می آورد.

به گزارش لنگرنیوز،از قدیم آورده اند که نجابت زیاد کثیفی به بار می آورد. طی یک ساله گذشته و در پی تماس ها و پیام های مکرر آمریکا برای مذاکره با ایران، در عین بی اعتمادی تاریخی ایرانیان به این شیطان بزرگ، دولت جدید برای آخرین بار توبه ی گرگ را پذیرفت و قدم در مسیر مذاکره گذاشت.

 

در مقابل آمریکا به جای استفاده از فرصت مذاکره برای حل بحران هایی که در خاورمیانه گریبان گیر آن هاست، روی خوش را به خیال باطل، عقب نشینی تصور کرده و دهان به فحاشی گشود.

 

دلبستگی بیش از پیش سردمداران آمریکا به گزینه های روی میزشان، حاکی از ضعف آنان در تحلیل است که روی گشاده دولت ایران را عقب نشینی معنا کرده اند. غافل از آنکه ملت ایران به گوشند که مبادا ((غلطی از آن ها سر بزند!)).

 

اگر آمریکا امروز خواهان ماجراجویی جدید در خاور میانه است؛ باید بداند ما هرگز در جنگ پیش قدم نبوده و نخواهیم بود، اما اگر غلطی از او سر بزند پاسخ آن را در کمتر از چشم به هم زدنی خواهد دید. پاسخی نه محدود به خاک آمریکا، بلکه در هر نقطه از جهان که منافعی دارد.

 

و اما مجموعه ای که در زیر مشاهد می کنید هدیه ای است برای دیواره های کاخ سفید. هدیه ای برای جناب رییس جمهور، که هرگاه سرشان از برف های روی میز در آوردند، نگاهی هم به آن ها بیاندازند.

کلیه حقوق این اثر متعلق به خانه طراحان انقلاب اسلامی است./خانه طراحان

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان