در آستانه سال جدید «الی سیو اسکالزو» ایتالیائی به همراه همسر ایرانی خود، با حضور در دفتر حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) سومین حرم اهل بیت (ع) و دیدار با ایشان و ادای شهادت به یکتائی خداوند متعال و دلالت بر رسالت پیامبری حضرت محمد مصطفی (ص) به دین مبین اسلام تشرف یافت.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس شاهچراغ(ع)، در این دیدار حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب با تبریک به این ایتالیائی که مشرف به دین اسلام گردیده است گفت: امیدوارم که شما با باور و ایمان قلبی که دارید به دین اسلام گرویده باشید و نه فقط صرف ازدواج با یک زن مسلمان ایرانی.

 

وی افزود: باور ها و ایمان قلبی است که ثابت می کند فردی دارای اعتقادات مذهبی است.

 

تولیت آستان مقدس با تاکید بر اینکه شما مسیحی تازه مسلمان شده ایتالیائی با گفتن شهادت بر یکتائی خداوند و ایمان و گواهی بر بعثت پیامبر راستین اسلام حضرت محمد (ص) و ولایت و امامت حضرت علی (ع) و فرزندان ایشان به دین مبین اسلام مشرف شده اید اظهار داشت: ما خوشحال هستیم که دین اسلام در دنیا گسترش یافته است و با وجودی که دشمنان ما با هدف صدمه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) و جهت گیری در مقابل دین و مذهب ما ایستاده اند و دست به هر ترفندی می زنند، شاهد این هستیم که افرادی چون شما با اعتقادات قلبی و با آگاهی کامل از دین ما به اسلام مشرف می شوید.

 

این ایتالیائی تازه مسلمان شده نیز با ابراز خوشحالی از گرویدن به دین مبین اسلام گفت: ازدواج با یک زن مسلمان ایرانی و تحقیق و بررسی و مطلعاتی که داشتم، دین اسلام را انتخاب نموده و عزمم را راسخ کردم که مشرف به دین اسلام گردم.

 

وی اضافه کرد: من در این مدت تحت تاثیر جایگاه های معنوی اسلام و اماکن متبرکه قرار گرفته ام.

 

گفتنی است " الی سیو اسکالزو" سپس با گفتن شهادت به یکتائی خداوند و گواهی بر رسالت پیامبر اسلام (ص) و جانشینان بر حق ایشان دین اسلام را پذیرفت و با انتخاب نام مهدی برای خود برای زیارت به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مشرف شد.

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان