به گزارش لنگرخبر به نقل از روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴  والدین یک کودک ۲/۵ ساله بهمراه یک کتری که کودکشان را در خود جای داده بود به ایستگاه ۵ آتش نشانی واقع در میدان انتظام، مراجعه کرده و از آتش نشانان استمداد جستند.

محمد رضا پورمحمد مسوول ایستگاه ۵ آتش نشانی در این باره گفت: کنجکاوی و بازیگوشی دختر بچه ۲/۵ ساله موجبات محبوس شدن و گیر کردن کودک در داخل کتری را فراهم نموده بود.

احمد بهاری فرمانده شیفت ایستگاه ۵ آتش نشانی با بیان اینکه ترس و اضطراب شدیدی بواسطه محبوس شدن کودک در کتری برای کودک و والدین بوجود آمده بود ابراز داشت: در ابتدا پس از آرام کردن کودک با همکاری مادرش بوسیله دستگاه حلقه بر مبادرت به برش کتری نمودیم.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بواسطه بی قراری کودک به آرامی پس از ایجاد شکافی در کتری  توانستند بدون وارد شدن هیچ گونه آسیبی در کمتر از ۱۰ دقیقه نسبت به رهاسازی اقدام وسرانجام کودک را به آغوش گرم مادر سپردند.

خوشبختانه در این حادثه به کودک هیچ گونه آسیبی نرسید.

2056-1311

همین گزارش حاکی است: در پی بارش برف و آماده باش آتش نشانان، فاطمه شیرزاد عضو محترم شورای اسلامی که به صورت سر زده در ایستگاه حضور داشتند از نزدیک شاهد نحوه عملیات آتش نشانان در این حادثه بودند.

سازمان آتش نشانی رشت به همراه ۱۱ ایستگاه آتش نشانی در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشد و افتتاح ایستگاه ۱۲ آتش نشانی واقع در دیانتی در بهمن ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

2056-1300 2056-1305 2056-1303 2056-1304 2056-1306 2056-1308

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان