به گزارش لنگرخبر،مجید صبوحی از برگزاری دومین دوره مسابقات والیبال جام ادارات و نهادهای دولتی به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این شهرستان خبرداد.



مسئول برگزاری مسابقات والیبال  با بیان اینکه قرعه کشی مسابقات 9 بهمن برگزار می گردد گفت : علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات با آماده کردن مدارک لازم و مشخص نمودن اعضا تیم، مربی و سرپرست و ارائه حکم کارگزینی به حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری لنگرود مراجعه کنند.



وی معرفی 5 بازیکن اصلی و 2 ذخیره، ۱ مربی و ۱ سرپرست، را از جمله شرایط ثبت نام اعلام و تاکید کرد : بازیکنان حتما باید از کارمندان ادارات لنگرود بوده و استفاده از بازیکنان دیگر ادارات بلامانع می باشد.



صبوحی با بیان اینکه نام هر تیم به نام یکی از شهدا نامگذاری می شود گفت : این مسابقات از روز شبه دهم بهمن از ساعت 18:30 در سالن هلال احمر و سالن بحران برگزار می شود.



مسئول برگزاری مسابقات والیبال با اشاره به اینکه این مسابقات با همت پایگاه شهید چمران و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری حوزه مقاومت اداری کارگری سپاه ناحیه لنگرود و هیئت والیبال انجام می شود اضافه کرد : تیمهای متقاضی جهت ثبت نام با شماره ۰۹۱۱۱۴۰۲۹۸۴تماس حاصل نمایند
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان