به گزارش لنگرخبر، باز هم انتخابات! باز هم ترس و استرس! باز هم حاشیه! و باز هم جوانی با آینده ای سیاه که خود را پشت فلان و بهمان کاندیدای مجلس پنهان کرده تا با «لوچان» ی به فرهنگ و سیاست استان به اخلاق و معرفت پشت پا بزند تا شاید کاندیدای مورد نظرش رای بیاورد و دستی بر روی زندگی پوچ و توخالی اش بکشد. راهی که چهار سال پیش متولیان دو وبسایت که نامشان محفوظ بماند رفته اند و در نهایت در دام نیروهای امنیتی استان گیلان گرفتار شدند و به سزای اعمال خلاف قانون خویش رسیده اند.

متاسفانه پای برخی کاندیداها که به مجلس برسد وعده ها و شعارهای خود را به خاطر نخواهند داشت و پس از عبور خرشان از پل انتخابات، چشمشان جز خواهرزاده ها و برادرزاده ها کسی را نخواهد دید و به شدت نزدیک بین! می شوند و خود را وقف خویش، خانواده محترم و دوستان گرامی خواهند کرد. دوستانی که امروز و در ایام انتخابات با دستمال! عرق پیشانی اش را پاک می کنند البته عرقی که از گرمای رقابت بر پیشانی می نشیند نه خدای ناکرده از شرم و… دوستانی که در همه جا و در همه حال دست راست و چپ! کاندیداها هستند و یک لحظه دستمال! از دستان ناپاکشان نمی افتد و تمام توانشان را برای نماینده شدن کاندیدای مورد نظرشان می گذارند.

این روزها شعار «شایسته سالاری» از زبان برخی کاندیداها نمی افتد. شایسته سالاری؟! چه واژه ی زیبایی! اما «شایسته» کیست؟ شایسته اصلا فرد خاصی نیست! بلکه این چشمان آقای نماینده است که شایسته می بیند! شایسته کسی است که دستمال! در دست دارد و هر سازی که ایشان می زند برایش می رقصد!

وقت آن رسیده است که دادستان محترم، هیات محترم نظارت بر انتخابات و نهادهای امنیتی استان گیلان همچون چهار سال پیش به بحث بداخلاقی ها، بی حرمتی ها و بی معرفتی های دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ورود نمایند و فضای حقیقی و مجازی استان گیلان را از شر خناسان و منافقان پاک کنند. ان شا الله.

امیر رمضانی کینچاه؛ دبیر تحریریه شمال ما و گیلان نو

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : انتخابات

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان