به گزارش لنگرخبر، در متن صفحه منتسب به خسروی خطاب به وزیر ارشاد منتشر شده آمده است:

«بیش از ٣ ماه از ممنوعیت فعالیت برادرم به اتهام همکارى با سایت رادیو جوان گذشته است! منظور از همکارى، استفاده بدون اجازه این سایت از آهنگ هاى برادرم و تمامى خوانندگان پاپ و سنتى مجاز کشور است. به چه حقى فقط زانیار خسروى باید شامل این ممنوعیت باشد؟ اگر این اتهامِ ثابت نشده و پوچ، باید منجر به ممنوع الفعالیت شدن شود، باید تمامى خوانندگان مجاز کشور شامل این ممنوعیت شوند.

جناب آقاى جنتى، وزیر محترم ارشاد!

در ابتداى پاییز که تمامى خواننده هاى مطرح پاپ کشور ممنوع الفعالیت بودند، آیا واکنشى به این موضوع نشان دادید؟ حتى اگر این موضوع شایعه اى بیش نبود، آیا فکر نمی کنید نیازمند دخالت و اظهار نظر رسمى شما، به عنوان بلندپایه ترین مقام دولتى کشور در امر هنر بود؟

چگونه است که در مورد آقاى سالار عقیلى که براى چندمین بار، آگاهانه خلاف خط قرمزهاى بسیار مشخصِ نظام، از جمله موضوع حجاب و مصاحبه با شبکه هاى ماهواره اىِ معاند عمل کرده اند، سریعاً و شخصاً واکنش نشان داده اید؟ نکته جالب این است که هیچ اظهار ندامتى نیز از سوى ایشان انجام نشده، ولى با اینکه خوانندگان پاپ طى یک نامه رسمى و سرگشاده از شخص رئیس جمهور و شما تقاضاى دادخواهى کردند، هیچ گونه واکنشى نشان ندادید.

چرا باید امثال «سالار عقیلى»ها از چنین مصونیتى برخوردار باشند که طبق قانون کشور فرانسه با آنها برخورد شود و با امثال «زانیار خسروى»ها نه طبق قوانین کشور عزیزمان، بلکه طبق سلیقه مسئولین رفتار شود؟

حقایق ناگفته، بسیار بیشتر از این چند سطر بوده و هست. منتظر پاسخ صریح و سریع مسئولین در این مورد هستم.»

13941110000276_PhotoL

باید منتظر ماند و واکنش ها به این مطلب منتسب به سیروان خسروی را مشاهده کرد. سیروان در جدیدترین کنسرتش 11 بهمن در تهران روی صحنه خواهد رفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان