به گزارش لنگرخبر، دکتر علیرضا زاکانی، نماینده مردم استان تهران در مجلس شورای اسلامی امروز ( 13 بهمن ) در نشست بصیرتی گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ دشمن که در سالن اجتماعات  تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی نتیجه اندیشه های ناب امام ( رحمة الله علیه ) بود.

وی با بیان اینکه امروز ما میراث دار انقلاب هستیم گفت: در راستای شکل گیری انقلاب اسلامی، امام (رحمة الله علیه ) به جوهره اجتماعی خود پی برد و خود و خدای خود را شناخت.

زاکانی اذعان کرد: عنایت های الهی و ائمه اطهار(علیهم السلام) انقلاب را در جهان اینچنین قدرتمند نگه داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ویژگی های منطق قوی اسلام و رهبری امام خمینی ( رحمة الله علیه) موجب شکل گیری انقلاب اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت کلمه، محبت اهل بیت و عنایت های خداوند، انقلاب را در برابر تحریم ها و توطئه های داخلی و خارجی سر بلند و پیروز کرده است.

زاکانی با تاکید بر اینکه بدون هدایت الهی کشور ایران نابود می شد افزود: ایران دارای جغرافیای سیاسی، مکانی و ذخایر زمینی با ارزشی است ولی این ارزش ها عامل ثبات کشور ایران نبود چرا که این امتیازها برای دیگر کشورها وجود داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: عنایت های الهی، رهبری و هدایت کشتی انقلاب توسط امام خمینی( رحمة الله علیه ) و بعد از آن توسط مقام معظم رهبری سبب شد که اکنون انقلاب و کشور در امنیت کامل بوده و در جهان سربلند و موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر هدایت مقام معظم رهبری و عنایت الهی نبود معلوم نبود الان کشور ما در کجا قرار داشت.

زاکانی گفت: ما آزاد شده امام ( رحمة الله علیه ) هستیم و ادامه این آزادی را مدیون حضور مردم در عرصه های سیاسی، فرهنگی و ... هستیم که از کشور و انقلاب در سخت ترین شرایط حمایت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر بعد از ارتحال امام ( رحمة الله علیه ) رهبری کشتی انقلاب بر دست مقام معظم رهبری نبود کشور تجزیه و انقلاب نابود می شد.

وی افزود: با رهبری مقام معظم رهبری ایران اسلامی روی پای خود ایستاد و وابسته به بیگانگان از جمله آمریکا خیانت کار نشد.

زاکانی در ادامه با تاکید بر وابسته نشدن ایران گفت: اکنون با رهبری مقام معظم رهبری در برابر سخت ترین شرایط بین المللی پیروز شدیم و تا جایی  کشور پیشرفت و اقتدار دارد که اکنون ثبات به کشورهای دیگر صادر می کند.

وی خاطر نشان کرد: ابر قدرت های جهان ایران را از بدو انقلاب مورد انواع تهدیدها و تحریم های خود قرار دادند که با اندیشه های ولایت فقیه بود که تهدیدها را تبدیل به فرصت برای کشور ایران کرد.

زاکانی با اشاره به اینکه بعد از رحلت امام، بر اثر توطئه های داخلی و خارج  می خواستند امام را در تاریخ محو کنند گفت: کاخ نشینان و توطئه گران داخلی و خارجی قصد داشتند که امام را در تاریخ محو کنند که با رهبری ولایت فقیه و عنایت الهی سیره و مکتب امام همچنان در دلها زنده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: دشمنان اسلام ولایت فقیه را هدف قرار داده و آن را در انتخابات خبرگان رهبری مورد هجمه های خود قرار خواهند داد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان