به گزارش لنگرخبر، دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطهای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود.



 



در دومین روز از دهه مبارک فجر که با نام« انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری شده است، چهار پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.



 



 ایستگاه پمپاژ ایشیان اطاقور با 90 میلیون تومان هزینه صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد که این ایستگاه پمپاژ، 30 هکتار از اراضی این منطقه را تحت پوشش قرار می دهد.



 



اجرای طرح مقاوم سازی و بهسازی مدرسه سه کلاسه مهاجر ایشیان اطاقور با زیربنای 250 متر مربع نیز که از سال 91 شروع شده بود صبح امروز افتتاح شد که این پروژه نیز 145 میلیون تومان هزینه در برداشت.



 



روکش آسفالت حوزه شهری اطاقور به طول چهار کیلومتر با هزینه 500 میلیون تومان و مرکز جهاد کشاورزی اطاقور نیز در دومین روز از ایام الله دهه فجر در لنگرود به بهره برداری رسید.



 



مسابقه کوتاه ترین و زیباترین جمله در مورد انقلاب اسلامی در سطح مدارس کومله و برگزاری جشن انقلاب از دیگر برنامه های دومین روز از دهه فجر در شهرستان بود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان