املش شهرستان سبز می شود

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ ۱۲:۲۸ چاپ کد خبر: 45986
به گزارش لنگرخبر، محمدعلی نجفی پیش از  ظهر امروز در مراسم افتتاح 233 کیلومتر راه های روستایی گیلان در روستای «نارنج داربن» این شهرستان با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم به مسئولان اعتماد دارند و باید نسبت به مردم راستگو باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هدایت عالمانه برای به فرجام رسیدن برجام را ارائه کردند، افزود: برگزاری انتخابات نیاز به ایجاد فضای آرام در جامعه دارد تا عرصه رقابتی فراهم شود.

استاندار گیلان ادامه داد: به مسئولان توصیه می کنم شعارگونه صحبت نکنند و با عدد و رقم با مردم صحبت کنیم و آمار واقعی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه اختصاص قیر برای اجرای راه های روستایی با تلاش مدیران در گیلان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: امروز شاخص گازرسانی در گیلان به 85 درصد رسیده و این روند ادامه دارد و املش در سال 95 به عنوان شهرستان سبز در بخش گازرسانی معرفی می شود.

نجفی با تصریح بر اینکه دهه فجر جاری یک هزار و 71 پروژه در گیلان افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: برای این تعداد پروژه یک هزار و 790 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که یک هزار میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه مخالف واردات کالا در کشور هستیم، یادآور شد: فعالیت ها باید بر بستر اقتصاد مقاومتی انجام شود.

استاندار گیلان به وضعیت باغ های چای اشاره کرد و متذکر شد: سه هزار هکتار باغ های چای با افزایش خرید تضمینی برگ سبز احیا شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان