به گزارش لنگرخبر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در یادواره یک هزار و 266 شهید تیپ میرزا کوچک خان در حسینیه این تیپ با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بابیان اینکه هر دستاوردی در انقلاب اسلامی متعلق به امام خمینی (ره) و مرهون خون شهدا است اظهار داشت: امام با باور و ایمان قلبی فرمودند که یقین بدانید این انقلاب به انقلاب حضرت ولیعصر (عج) متصل خواهد شد.

وی بابیان اینکه امروز مسیحیان نیز به امام خمینی (ره) بابت زنده کردن دین افتخار می کنند گفت: امام خمینی (ره) با همراهی ملت مقابل الحاد کفر ایستادگی کرد و باوجود از دست دادن یارانی وفادار و تقدیم شهدای بسیار در جنگ تحمیلی، هرگز در مقابل هیچ قدرتی نترسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه امام خمینی (ره) با این جمله که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند حجت را بر همه تمام کرد اظهار داشت: پیش از انقلاب همواره دو نظام سلطه و نظام سلطه پذیر در دنیا وجود داشت که امام خمینی (ره) با توجه به رویکرد الهی شان گفتمان نظام سلطه ستیز را در دنیا به راه انداختند که دفاع مردم در کشورهای مختلف ازجمله یمن، عراق، سوریه، بحرین، فلسطین و لبنان با تأسی از همین گفتمان ظلم ستیزی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای زمینه های الهی و امام زمانی است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در اذهان مردم نقاط مختلف دنیا این سؤال را پیش آورد که چگونه است پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی، ایران همچنان با همان شدت درصحنه حضورداشته و علاوه بر ماندگاری روی اصول خود نیز ایستادگی کرده است.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه و اسلام عزیز عنوان کردند افزود: برای پیروزی در مقابل دشمن نباید بر سر مسائل جزئی با یکدیگر اختلاف داشته باشیم.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از رازهای ماندگاری انقلاب را شرکت همه مردم در انتخابات دانستند تصریح کرد: در جمهوری اسلامی مردم خود را صاحب انقلاب می دانند و این یکی دیگر از هنرهای امام خمینی (ره) بود که انقلاب را با مردم پیوند داد درحالی که برخی از علما معتقدند چرا امام خمینی (ره) حکومت اسلامی را تبدیل به جمهوری اسلامی کردند و چرا باید در حکومت اسلامی تصمیم گیری و انتخاب رهبر بر اساس رأی مردم باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب درست را یکی دیگر از رازهای انقلاب اسلامی دانسته اند اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند برای گمراه نشدن در انتخاب باید سراغ معتمدین مؤمن، انقلابی، با بصیرت و اهل مبارزه با استکبار بروید و ببینید این افراد در چه لیستی قرار دارند و به همان اطمینان کنید.

وی به برخی از وعده های انتخاباتی داوطلبین حضور در مجلس اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی از داوطلبین هر دروغی که بخواهند بر زبان می آورند و می گویند فلان کوچه یا خیابان را آسفالت می کنیم یا فلان راه را خواهیم ساخت؛ این ها کارهایی است که دولت انجام می دهد و ارتباطی به کاندیداها ندارد.

عبدالله پور با اشاره به دستگیری 10 نظامی آمریکایی در خلیج فارس توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سردار فدوی در جلسه ای می گفت آمریکایی ها حتی جرأت نداشتند به اسلحه شان نگاه کنند که این اقتدار الگو گرفته از امام خمینی (ره) است که می فرمود امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی به حمایت برخی از کشورهای عربی از گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: امروز درحالی که 75 درصد از خاک سوریه در دستان دولت این کشور است که تمام قدرت های دنیا برای حمایت از داعش جمع شده اند و حتی 10 هزار دلار به صورت ماهیانه به داعشی ها پرداخت می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه اغلب شهدای ما دارای ویژگی های معنوی و اخلاقی بودند افزود: شهدا نیازی به برگزاری یادواره شهدای ندارند، آن ها ناظر و مراقب ما هستند و باید فردای قیامت نزد شهدا جواب دهیم که آیا در راستای آرمان های آن ها یعنی تحقق احکام اسلامی، حفظ نظام و حمایت از ولی فقیه گام برداشته ایم یا خیر و اگر دوستدار شهدا هستیم باید در مسیر آن ها گام برداریم.

وی بابیان اینکه شهدای ما امام شناس و رهبر شناس بودند اظهار داشت: بسیاری ادعای امام شناسی و رهبر شناسی دارند ولی به دلیل عدم شناخت درست راه را غلط می روند.

عبدالله پور با اشاره به فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره مسائل فرهنگی و جنگ نرم بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی درباره مسائل فرهنگی و جنگ نرم از واژه هایی همچون شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و رخنه فرهنگی استفاده کرده اند و آن هایی که ادعای شناخت رهبر را دارند بدانند که حضرت آقا فرمان جنگ نرم را صادر کرده اند و آیا پاسداری این است که ساعت 7 بر سر کار حاضرشده و ساعت 14 به خانه برگردیم.

وی بابیان اینکه دشمن از طریق اقتصاد و تحریم درصدد ناامید کردن مردم است گفت: امروز 80 درصد مساجد استان گیلان فاقد روحانی است و جنگ نرم این است که طلبه های قم به گیلان بیایند و یا مدیری که توانایی کمک به حوزه علمیه را دارد این کار را انجام دهد و همه بدانند که جنگ نرم تنها گرفتن مراسم نیست.

وی ناامیدی مردم از نظام را مهم ترین آسیب جنگ نرم دانست و اظهار داشت: دشمن از هر روشی برای فشار بر مردم استفاده می کند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کند و باید همه بدانیم که امام شناسی و رهبر شناسی کار بسیار سختی است که شهدا به خوبی از پس آن برآمدند و با کنار گذاشتن تمامی مسائل دنیوی و گوش به فرمان رهبر خود مبنی بر واجب کفایی بودن حضور در جبهه، جانشان را به انقلاب و اسلام پیش کش کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه خون شهدای پایمال نخواهد شد بیان کرد: خدا از همه باغیرت تر است و نمی گذارد خون شهدا به هدر رود و هرکسی با هر لباسی مقابل شهدا بایستد نابود می شود.

عبدالله پور با اشاره به شهادت مدافعان حرم اعزامی از گیلان بیان کرد: تاکنون هشت شهید مدافع حرم از استان گیلان تقدیم ائمه اطهار (ع) شده است که همه آن ها متأهل بوده و تنها یک نفر از آنان دارای فرزند نیستند.

وی با تأکید بر اینکه اهل بیت (ع) نگاه ویژه ای به شهدای ما دارند افزود: هشت شهید گیلانی مدافع حرم دارای 12 فرزند دختر و دو فرزند پسر دوماهه تا سه ساله هستند که همه این موارد دارای پیام است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید کوچک زاده شهید مدافع حرم در صبح روز شنبه گفت: شهید کوچک زاده در مراسم تشییع شهید سیرت نیا در تمام مسیر یک تابلوی منقش به تصویر شهید سیرت نیا را در دستانش گرفته بود و خود به تنهایی برای او شعار سر داده و می گفت من را باید در کنار شهید سیرت نیا دفن کنید.

وی افزود: شهدا پشتوانه انقلاب هستند که آن را مدیریت می کنند و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم پا بر روی دوش شهدای دفاع مقدس گذاشته و راهی بهشت شدند.

IMG_6613

فرمانده تیپ تکاوری میرزا کوچک سپاه نیز در ابتدای این مراسم بابیان اینکه تیپ تکاور میرزا کوچک خان یکی از یگان های سرافراز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است اظهار داشت: تیپ میرزا کوچک خان جزو تیپ های قدیمی استان گیلان است که در مقاطع و صحنه های مختلف انقلاب و نظام حضورداشته و نقش آفرینی کرده است.

سردار حسین مصطفی پور با اعلام اینکه روز شنبه نیروهای تیپ میرزا کوچک خان برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه می شوند افزود: انجام کارهای مربوط به هماهنگی و اولیه اعزام نیروها با برگزاری مراسم یادواره شهدای تیپ تکاور میرزا کوچک خان تقارن پیداکرده که این مهم را به فال نیک می گیریم و از تمامی خانواده های شهدا التماس دعا داریم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان