مراسم تودیع و معارفه بخشدار بندر انزلی برگزار شد. مراسم به صورت عادی در حال برگزاری بود که ناگهان اتفاقی عجیب همه را متعجب کرد.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از 8دی نیوز، مراسم تودیع و معارفه بخشدار بندر انزلی برگزار شد. مراسم به صورت عادی در حال برگزاری بود که ناگهان اتفاقی عجیب همه را متعجب کرد.

 

در این مراسم موسی کاظمی بخشدار سابق گفت: وقت اذان است و نمی خواهم زیاد صحبت کنم تا عزیزان به نماز اول وقت برسند. همین که صحبتهای او به پایان رسید صدای اذان شنیده می شد، اما در همین حین ترانه ای از یکی از خوانندگان لس آنجلسی به مناسبت ایام فاطمیه در سالن پخش شد!!!

 

این خواننده معلوم الحال سالها پیش در ایران زندگی میکرد و ترانه های او بارها در تلویزیون جمهوری اسلامی به نمایش در آمده بود اما اکنون با خواندن ترانه هایی برای جنبش سبز، آزادی، ندا آقا سلطان و … به همراه یکی دیگر از خوانندگان مقیم آمریکا مواضعی ضد نظام جمهوری اسلامی دارد و ضدیت وی با نظام آشکار است.

نکته جالب اینجاست که در حال پخش این آهنگ عده ای از خجالت سر را پایین آورده، عده ای رنگ رخسارشان مثل انار سرخ شده و عده ای دیگر مثل گچ دیوار سفید شدند، از طرفی این کار باعث خوشحالی بعضی اشخاص شده و در پایان مراسم این کار را با ارزش خوانده و مورد تحسین قرار دادند و بین خودشان میگفتند: این خیلی دل و جرات میخواهد که صدای خواننده ای مقیم لس آنجلس در مراسم پخش شود و کار بزرگی صورت گرفته است.

 

گفتنی است که بعضی از مسئولین از پخش شدن این آهنگ بسیار بر آشفته و ناراحت شده و با در دست گرفتن گوشی های تلفن همراه و گوشزد کردن نکته هایی به یکدیگر و همچنین نگاه های معناداری ناراحتی خود را ابراز کردند.

 

در آخر مجلس هم در زمان صحبت منوچهر عاشوری بخشدار جدید در حالی که هنوز صحبت وی تمام نشده بود و تا پایان مراسم وقت باقی بود چند تن از حضار و مسئولین سالن را جهت اقامه نماز اول وقت ترک کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان