رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان درششمین روز از دهه مبارک فجر با نام" انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی"به خبرنگار لنگرخبر گفت: دهه مبارک فجر تجلی اوج وحدت، انسجام و همدلی ملت ایران است.



وی اقتدار، عزت و شکوه ایران اسلامی  را مرهون دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان است.



رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود از واگذاری 10 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد در ششمین روز از دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد از واحدهای مسکونی در زمینی با 510 متر زیر بنا با هزینه ای بالغ بر 380 میلیون تومان  به مددجویان واگذار شد.



پنجی با بیان اینکه برای هر واحد مسکونی 10 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر وام بلاعوض، بنیاد مسکن نیز 15 میلیون وام با سود چهار درصد به مددجویان پرداخت که هزینه آب، برق، گاز، پروانه ساختمان و نقشه و نظارت بر عهده کمیته امداد و به صورت رایگان است.



وی با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی در کومله، شلمان، رادارکومه و دریا کنار و دیگر بخش ها ساخته شد، اذعان کرد: در ششمین روز از ایام الله دهه فجر به صورت نمادین واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در بازارده افتتاح شد.



پنجی همچنین از افتتاح استخر پرورش ماهی سردابی(قزل الا) در فتیده با اشتغال زایی دو نفر در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی(دل نوشته و خاطرات انقلاب)، کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی با مددجویان، اجرای طرح فلاح، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم از دیگر برنامه های کمیته امداد لنگرود در دهه فجر است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان