ایزد پناه با بیان اینکه امروزه برخی از مراکز آموزشی تبدیل به مراکز آمیزشی شده اند گفت : هر روزه آمارهایی مبنی بر دستگیری خانه های تیمی و پارتی های خانگی شنیده می شود و این آفتی است که از سوی تهاجم های فرهنگی دشمن در سایه غفلت مسئولین کشوری به وجود آمده است.







به گزارش لنگرنیوز ، عصر دیروز(سه شنبه) 12 فروردین 1393 مراسم یادواره 4 شهید لیلاکوه لنگرود در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.



 



حجت الاسلام والمسلمین ایزد پناه در این مراسم گفت : دنیا پرستان و منافقین دو فت بزرگ دنیا است که از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و آسیب های جبران ناپذیری را به ملت ها زده است.





وی افزود : امروز ملت ها در جنگ های فرهنگی در حال مبارزه هستند و دشمن به جای محاصره اقتصادی با هاجم های فرهنگی در صدد براندازی فرهنگ و سبگ زندگی مردم ایران است و رهبر معظم انقلاب هم بارها به مسئولان فرهنگی کشور در مورد تهاجم دشمن در زمینه فرهنگی هشدار داده است.





وی با بیان اینکه دشمن با تهاجم فرهنگی بهتر از محاصره اقتصادی به اهداف خود می رسد گفت : کسانی هستند که در این مورد بی خیال هستند و این افراد یکی از کسانی هستند که خیانت های انان از تاریخ مشخص شده است.





ایزد پناه اضافه کرد : امروزه اصحاب رسانه غربی اعلام کردند  که اگر تصاویر و فیلم های مستهجن از رسانه برداشته شود آن رسانه مخاطبین خود را از دست می دهد و این ادعا توسط دشمن ملت ایران و اسلام صادر شده است و هر روز بر قوت خود می افزایند.





حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه افزود : پیام مهم مراسم های شهدا ، حجاب و حیا است و تمام زمینه های زندگی امروزه به این امر مهم بستگی دارد.





ایزد پناه با بیان اینکه امروزه برخی از مراکز اموزشی تبدیل به مراکز آمیزشی شده اند گفت : هر روزه آمارهایی مبنی بر دستگیری خانه های تیمی و پارتی های خانگی شنیده می شود و این آفتی است که از سوی تهاجم های فرهنگی دشمن در سایه غفلت مسئولین کشوری به وجود آمده است.





وی با تاکید بر سبک زندگی اسلامی اضافه کرد : شهدا در زمان جنگ توانستند فرزندان خود را حفظ کنند ولی امروزه برخی از رجال سیاسی با وجود داشتن پست های بزرگ نتوانستند فرزندان خود را حفظ کنند.



[gallery title=" " width="120" height="120" columns="4"]

[gallery_item title="onvane tasvir" src="https://www.langarnews.ir/images/1393/1/104.jpg"]tozihate tasvir[/gallery_item]

[gallery_item title="onvane tasvir" src="https://www.langarnews.ir/images/1393/1/105.jpg"]tozihate tasvir[/gallery_item]

[gallery_item title="onvane tasvir" src="https://www.langarnews.ir/images/1393/1/106.jpg"]tozihate tasvir[/gallery_item]

[gallery_item title="onvane tasvir" src="https://www.langarnews.ir/images/1393/1/107.jpg"]tozihate tasvir[/gallery_item]

[gallery_item title="onvane tasvir" src="https://www.langarnews.ir/images/1393/1/108.jpg"]tozihate tasvir[/gallery_item]

[/gallery]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان