زیباکلام از 28 اسفند در گیلان است. وی در خانه ی فرمانداری رشت است و با پذیرایی کامل، رسما میهمان استاندار شده و مدیران استان با ماشین های پلاک دولتی به محل سکونت وی رفت و آمد داشته اند. چگونه از فردی که در دولت هیچکاره است چنین پذیرایی می شود؟

به گزارش لنگرنیوز به نقل از  درسیاهکل ، حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان شب گذشته در مراسم سالگرد شهادت سردار حزب الله گیلان شهید حاج ابوالحسن کریمی در مسجد جامع سیاهکل، با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گذاری کرده اند اظهار کرد: در رابطه با اقتصاد مقاومتی می بایست مدیران ارشد دولتی ورود کننند و تصمیماتی نیز در مجلس گرفته بشود و مردم نیز برای تحقق آن کمک کنند. اما در رابطه با فرهنگ می بایست کاره به صورت مردمی انجام بشود و به دست مردم صورت بگیرد. مانند جلسات مردمی، حلقات صالحین، سخنرانی، برگزاری مجالس قرآنی، وبلاگ، سایت، خبرگزاری، صدور بیانیه، اطلاعیه و…

 

دلیل پیامک میلیاردی روحانی به مردم چیست؟

وی افزود: پولهای زیادی در کشور هزینه می شود، مثلاً رئیس جمهور یک پیامک برای تبریک عید نوروز به مردم ارسال کرده که هزینه آن بیش از یک میلیارد تومان آن است. اگر این کار انجام نمی شد چه اشکالی داشت؟ اگر جلوی این خرج ها و اسراف ها را بگیریم، آن وقت پول ها در جای بهتری هزینه می شود.

 

زیباکلام چه کاره است که میهمان استاندارگیلان شده؟

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان تصریح کرد: آقای صادق زیباکلام که حرف های وی در دانشگاه همواره مورد نظر بیگانگان بوده و از آن سوء استفاده کرده اند و هجمه های گوناگون به جمهوری اسلامی داشته اند از ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۲ میهمان استاندار گیلان است. وی در خانه ای که مربوط به فرمانداری رشت است و با پذیرایی کامل، رسما میهمان استاندار شده و مدیران استان با ماشین های پلاک دولتی در این ایام به محل سکونت وی رفت و آمدهایی داشته اند. چگونه فردی که در دولت هیچکاره است چنین پذیرایی از وی می شود؟ حال اگر او کاره ای بود که چگونه از او پذیرایی می کردند.

 

کربلایی ابراز کرد: چگونه است که از بیت المال برای او خرج می شود، حال اگر شهید کریمی بود و این ناملایمات را می دید بر سر مدیران و مسئولین این استان فریاد می زد. البته ممکن است که این فریادها هزینه نیز داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه  باید خواسته شهید کریمی که احیا امر به معروف و نهی از منکر است را تحقق بخشید، یادآور شد: بنده یک کلمه گفتیم که این آجر و سیمان که شما به کار گرفته اید در این گوشه از شهر رشت، ای کاش که در یک جای دیگر به کار گیری می شد و یا فلان مدرسه بهتر بود که در فلان جا قرار می گرفت. همین یک کلمه حرف موجب شده که سالها بنده را از بسیاری کارها محروم بکنند و می گویند که شما چرا در چنین مسائلی دخالت کرده اید.

 

این فعال سیاسی تصریح کرد: حتی دوستانی که در کنار شهید کریمی بوده اند در زمان حیات وی او را جا می گذاشتند، آنچنان که افرادی که هم اکنون در کنار مقام معظم رهبری هستند، وقتی گلوله های فتنه به سمت ایشان سرازیر می شود جاخالی می دهند و کنار می روند. در فتنه ۸۸ تعدادی از مدعیان جاخالی دادند و کنار رفتند و تیرها مستقیم به شخص مقام معظم رهبری اثابت کرد و اگر رهبری نبود و فتنه را جمع نمی کرد، مشکلاتی برای نظام پدید می آمد.

 

کربلایی با اشاره بر اینکه هنوز نیز عده ای می نشینند و می گویند که در انتخابات ۸۸ رأی ما را ضایع کرده اید و رأی برای موسوی بوده است، گفت: آقای عبدالغفار شجاع رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان عصر ششم فروردین ماه امسال در جمع گروهی ۱۲ نفره که آنها را شورای راهبردی اصلاح طلبان می خواند، در مدرسه حکیم نظامی آستارا گفته است که در انتخابات ۸۸ حق ما ضایع شد و انتخابات به سود ما بود و شروع کرد بر علیه نظام و جمهوری اسلامی حجمه کردن، این آقا هم اکنون مشاور نوبخت یکی از مشاوران گیلانی آقای رئیس جمهور است.

 

وی ادامه داد: این آقا که نماینده مردم در این سرزمین بوده، می گوید که مردم تمایل دارند با آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتباط داشته باشند، اما بعضی ها در جمهوری اسلامی اجازه نمی دهند که این اتفاق بیافتد! می گید که احمدی نژاد به دلیل اینکه این ارتباط را قطع کرد و در مقابل آنها ایستاده مستحق این است که محاکمه و اعدام بشود.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان تأکید کرد: وقتی که زمینه برای برای حرف زدن و ادعای بعضی ها فراهم می شود حاضر هستند که کل نظام جمهوری اسلامی را نیز زیر سئوال ببرند.

 

کربلایی افزود: شخصی مانند سروش که هم اکنون به خارج فراری شده است می گوید که اسلام برای همان ۱۴ قرن پیش است و قرآن نیز ناقص است و در قرآن چیزهایی است که اصلاً نمی بایست باشد. اینها افرادی هستند که زمانی در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشتند و زمانی میدان به اینها داده می شد و برای نابودی جمهوری اسلامی از تریبون های مقدس این نظام تلاش کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیریت جهادی و آن چیی را که رهبری در رابطه با فرهنگ خواسته است اتفاق بیافتد، بسیاری از این آقایانی که هم اکنون به عنوان مدیران فرهنگی جامعه ما هستند، صلاحیت این کار را ندارند. حتی بعضی از مدیران اجرایی استان نیز صلاحیت این کار را ندارند و نمی توانند.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان گفت: مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور فرمودند که شما می بایست کسانی را برای جهاد و مقاومت اقتصادی بگمارید که اعتقاد به این کارها داشته باشند، یعنی باید احساس کنند که می بایست جهادی وارد این کارها بشوند.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان