به گزارش لنگرخبر، اسکندر بلوکی ورزشکار رشته دو و میدانی گیلان اهل روستای لاشک پیاله لنگرود در گفتگو با خبرگزاری کاسپین، نخست با بیان سوابق ورزشی خود، اظهار کرد: قهرمان قهرمانان لنگرود، ورزشکار اخلاق استان و قهرمان مسابقات دو و میدانی دهه مبارک فجر در تهران، مقام دوم مسابقات بین المللی امارات و… را در پرونده دارم.



وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اکنون در اردو برای شرکت در مسابقات آسیایی بحرین به سر می برم ومراحل آمادگی خود را دنبال می کنم تا بتوانم بار دیگر برای ایران و استان گیلان و به خصوص شهرستان لنگرود افتخار دیگری را کسب کنم.



قهرمان دو ومیدانی گیلان با اشاره به مشکلات و کمبود های ورزشی در شهرستان لنگرود، اضافه کرد: مسئولان استان به دو ومیدانی توجهی ندارند و دو میدانی در استان گیلان وضعیت خوبی ندارد.



وی با تاکید براینکه باشگاه های مطرح گیلان همچون داماش و ملوان بستر مناسبی برای حمایت از رشته دو و میدانی به شمار می روند، ابراز کرد: متاسفانه متولیان باشگاه های داماش و ملوان می گویند ما بودجه نداریم که در لیگ دو و میدانی تیم داری کنیم واین در صورتی است که اگر این اتفاق بیفتد، قهرمانی در رقابت های دو ومیدانی در داخل در قالب لیگ دور از دسترس نیست.



بلوکی با انتقاد از مدیریت ورزش استان گیلان با بیان اینکه مدیریت ورزش استان به دو ومیدانی توجهی ندارند، گفت: با هزینه شخصی در مسابقات داخلی و بین المللی شرکت می کنم تا بتوانم نماینده خوبی برای ایران اسلامی باشم و مقام های متعددی هم کسب کرده ام.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان