ابوطالب اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر، با بیان اینکه همزمان با دهه فجر اهالی گازرسانی به لات لیل که از بزرگ ترین پروژه های گازرسانی شهرستان است انجام شد، اظهار داشت:  بیش از 100 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و در حال حاضر در دو روستای بخش مرکزی عملیات گازرسانی شروع شد و سه روستای دیگر در دست طراحی و اقدام است.



رئیس اداره گاز لنگرود با بیان اینکه برای این پروژه تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: خوشه دیگر آبدنگ سر با 16 روستا که شبکه گذاری آن با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال شروع شده و خوشه خورتای و روستای صعب العبور خورتای که تا آخر بهمن با اعتبار 25 میلیارد ریال شروع می شود.



وی تعداد مشترکان گاز بخش اطاقور را 2578 مشترک اعلام کرد و افزود: این تعداد بخشی از60 هزار و 862 مشترک گاز شهرستان لنگرود را تشکیل می دهند، 1298 خانوار شهری از گاز طبیعی استفاده می کنند که از این تعداد 833 خانوار متعلق به بخش اطاقور است.



اسماعیلی با بیان اینکه طول شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح شهرستان لنگرود 776 کیلومتر است، اظهار کرد : از این مقدار 75 کیلومتر مختص بخش اطاقور است و تعداد انشعابات سطح شهرستان لنگرود 31908 عدد که از این تعداد 2205 انشعاب مربوط به بخش اطاقور تعلق دارد.



رئیس اداره گاز لنگرود گازرسانی به 7 مرکز CNG که دو مرکز آن در بخش اطاقور را ازدیگر فعالیت های شرکت گاز شهرستان لنگرود اعلام کرد و اضافه کرد : تعداد کل روستاهای گازدار شهرستان 69 روستاست که 28 روستای آن مربوط به بخش اطاقور است.



وی خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه، بیش از 100 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و در حال حاضر در 2 روستای بخش مرکزی عملیات گازرسانی شروع و 3 روستای دیگر در دست طراحی و اقدام است.



ابوطالب اسماعیلی اظهار کرد: 283 انشعاب گاز در لات لیل زده شده،50 مشترک در حال استفاده از گاز طبیعی هستند و 25 اشتراک دیگر در حال آماده سازی است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان