به گزارش لنگرخبر، همایش اصلاح طلبان که قرار بود به همت سازمان جوانان حزب اسلامی از ساعت ۱۶ تا ۱۹ امروز(سه شنبه) و در ساختمان پژوهشکده دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار شود به دلایل نامعلومی لغوشد.

در شرایطی که حامیان این جبهه سیاسی معتقد بودند که برنامه از سوی پژوهشکده فرهنگ و هنر لغو شده، اما مسئولان این پژوهشکده به خبرنگار دانا گفتند که هیچ هماهنگی برای برگزاری این همایش با آن ها صورت نگرفته است.

در حالی که رسانه های حامی جبهه اصلاحات در روزهای گذشته از برگزاری این مراسم خبر داده بودند، شنیده ها حاکی از آن است که این مراسم به دلیل اختلافات به وجود آمده میان اصلاح طلبان و کارگزارانی ها برای بستن لیست و انتخاب سرلیست لغو شده است.

نکته جالب توجه اینجاست که این جریان در شرایطی دم از حضور در انتخابات مجلس هفتم اسفند می زند که بر سر یک همایش و گردهمایی ساده انتخاباتی هم با یکدیگر به مشکل برخورده و نمی توانند وحدت و اتحاد درون جریانی ایجاد کنند؛ حال سوال اینجاست که این جریان چگونه می خواهد با این اختلافات، حضور در مجلس را تجربه کرده و برای ملت قانونگذاری کند.

در پایان باید گفت تعطیلی این همایش برگی دیگر از اختلافات درون جناحی جریان اصلاحات را رو کرد. اختلافی که اصلاح طلبان دائم سعی در پنهان کردن آن را  دارند و این روزها و در آستانه فرارسیدن انتخابات دم خروس بیرون زده و انشقاق جریان اصلاح طلب بیش از پیش رونمایی می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان