به گزارش لنگرخبر، یکی از موج هایی که با نزدیک شدن به انتخابات هفتم اسفند شاهد هستیم تبلیغات هایی است که به عنوان نشست های خانگی و حمایت های شخصیت ها و به خصوص ورزشکاران از آن نام برده می شود که در این خصوص قانون منعی بر آن هم مشخص نکرده است.

حمایت ورزشکاران در قالب یک ورزشکارقهرمان و یا گروه ورزشی تاثیرگذار یکی از مواردی است که به صورت مکرر در این چند ماه شاهد آن هستیم و علنا حمایت خود را در قالب عکس های یادگاری با کاندیدا مورد نظر و یا نوشته های چند خطی و ارسال آن در شبکه های موبایلی اعلام میکنند.

ورزشکارانی که خواسته یا ناخواسته در این موج قرار می گیرند و به معنای صریح تر خود را فدای یک شخصیت می کنند.

البته انتظار مردم از ورزشکاران بیشتر از اینکه در جریان های سیاسی دخالت کنند، تذهیب نفس و همراه کردن جوانان است و اینکه بتواند پله های ترقی که خود پیموده است را به دیگران اعلام و آنان را به مسیر سلامت نفس و ورزش سوق دهد.

بسیار شایسته است ورزشکارانی که در گرما و سرما، در بهترین و بدترین شرایط وقت خود را صرف ورزش کرده و مسیر سلامت را برگزیدند خود را آلوده سیاست های انتخاباتی نکنند، چرا که آحاد مردم نشان دادند که اکثرا در جریانات سیاسی بیشتر از سیاسیون متوجه هستند و همواره آگاهی و هوشیاری برای حضور گسترده در انتخابات را نشان داده اند.

امسال نیز تمام آحاد ملت بسان گذشته با انتخاب سالم، نقش اصلی خود را به نمایندگان و کاندیدا گوشزد خواهد کرد.

حسن غلامپور/سردبیر پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان