به گزارش لنگرخبر، به نقل از  رصدرودسر ، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی در این مراسم که عصر امروز در مسجد صاحب الزمان (عج) بیجارگاه علیا و اربه لنگه با حضور گسترده مردم بویژه خانواده های معظم شهدا برگزار شد گفت : مجالس شهدا ، مجالس تقسیم رزق و روزی است و یکی از برکات حضور در این مراسم این است که شهدا با ما اتمام حجت می کنند .

وی افزود : پیام شهدا این است که نباید فریب خنده دشمنان را خورد زیرا آنان بر دشمنی خود اصرار دارند و از این راه کوتاه نمی آیند .

وی نترسیدن از ظلم و دنیای استکبار را پیام دیگر شهدا خواند و گفت : در طول ۸ سال دفاع مقدس شهدا با توکل به خدا با دستان خالی جلوی دشمنان ایستادند و امروز هم باید همان سیره شهدا را سرلوحه کارها قرار دهیم .

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه برخی ها به ارتباط با آمریکا دلخوش کرده اند گفت : ما مذاکرات و دوستی با کشورهای دنیا را رد نمی کنیم ولی نباید به بهانه واردات بازار و اقتصاد داخلی را تعطیل کنیم و این برای کشور نابودی اقتصاد و تولیدات داخلی را به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به برخی حرفهایی که از سوی بعضی از مسئولین و دولتمردان زده می شود گفت : برخی ها خواسته یا ناخواسته حرفهایی می زنند که دشمن را به دشمنی اش امیدوار می کنند که باید مراقب اینگونه حرفها باشند .

امام جمعه کومله در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در ۲۲ بهمن ماه آن را زمینه حضور باشکوه در پای صندوق های رأی خواند و گفت : بی تردید ملت بزرگ ایران علیرغم همه تهدید ها و تبلیغات منفی دشمنان بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی حماسه ای جاودانه را رقم خواهند زد .

شرکت کنندگان در پایان این مراسم با نوحه خوانی و سینه زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند .
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان