به گزارش لنگرخبر، کرباسچی در جلسات محاکمه اش کوشید خود را مدیری خدوم، دلسوز و متدین معرفی کند که از بد حادثه کارش به دادگاه کشیده است. او بارها با استناد به آیات قرآن و منابع دینی و بیانات امام راحل سعی در فرافکنی و مظلوم نمایی داشت. کرباسچی همچنین در دادگاهش می کوشید با قرائت آیاتی چون «قُل لَّن یُصِیبَنَا إِلَّا مَا کَتَبَ اللَّـهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا ۚ وَعَلَى اللَّـهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ »۱ و معرفی خود به عنوان کارگزار نظام اسلامی، چهره ای موجه و حزب اللهی از خود نشان داده و مکرر خود را منتسب به نظام اسلامی معرفی کند.
[playlist type="video" ids="47147"]
پس از طرح کلیدواژه ها و بسط معنایی آن ها توسط رهبرانقلاب، هرچند بعد از گذشت مدتی از طرح مبحث، مفاهیم مطرح شده، جایگاه خود را می یابند و برای مخاطب تبیین میشوند اما هرکسی نیز از ظن خود دست به توضیح بیشتر زده و به ابعاد آن پرداخت می کند.بعضی برحسب «عمار بودن» و بعضی برای وارونه کردن مفاهیم.
پس از طرح «مسئله نفوذ» توسط رهبر انقلاب و در پی تبیین و هشدار درباره این موضوع خطیر، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران و از محکومان فساد اقتصادی پنج شنبه ۱۷ بهمن ۹۴ ، طی اظهارنظری در «کنگره سراسری حزب کارگزاران سازندگی» که روزنامه آرمان آن را «جالب» تعبیر کرد، گفت: «این فرمایش رهبری را از جان و دل می پذیرم که پروژه نفوذ بزرگ ترین ضربه را به جمهوری اسلامی می زند. این نفوذ همان نفوذی که تلاش می کند این عناصر توانمند را در باور جامعه سست کند. نفوذی نمی گوید من کارگزارم بلکه او با حزب اللهی ترین قیافه جلو می آید. نفوذی از ارزشمندترین سمبل جهاد و شهادت استفاده می کند و به گردن می اندازد و در راهپیمایی شرکت می کند و بعد هم آبروی کشور را با فساد اقتصادی می برد و فرار می کند و از کشور خارج می شود. این نفوذ است. دنبال کسانی باید گشت که اینها را فراری دادند. اینها نفوذی هستند.»
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کرباسچی نفوذی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان