گروهبان جمشید دانایی فر زنده است

۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۰۵:۵۴ چاپ کد خبر: 4722

سید حسین نقوی حسینی درباره سرنوشت گروهبان جمشید دانایی فر، گروهبان ربوده شده ای که به ادعای گروهک تروریستی جیش العدل در آغازین روزهای فروردین ماه امسال به شهادت رسید، با بیان اینکه قراینی وجود دارد که دانایی فر در قید حیات است، از ادامه پیگیری ها برای مشخص شدن وضعیت او خبر داد.


به گزارش لنگرنیوز ، او با رد ادعای گروهک جیش العدل مبنی بر دفن پیکر شهید دانایی فر، گفت: «اخبار مربوط به وی به گونه ای است که شهادت یا حیات جمشید دانایی فر را مسجل نمی کند؛ بنابراین در این رابطه نمی توان اظهارنظر کرد.»

عوض حیدرپور دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تایید این خبر از شواهد و قرائنی سخن گفت که آنان را به این باور رسانده که جمشید دانایی فر به شهادت نرسیده است.

این نماینده مجلس البته به این نکته هم اشاره کرد که احتمال دارد با نگه داشتن جمشید دانایی فر گروگان گیری این گروه ادامه پیدا کرده باشد. او تاکید کرد که اقدامات و توافقات لازم برای آزادسازی وی به صورت جدی ادامه پیدا کرده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی سه شنبه مجلس درباره «جمشید دانایی فر» گفته بود: «دولت پاکستان باید حتما پاسخگو باشد و در مورد نفر پنجم زمینه های آزادی را فراهم کند.»

این در شرایطی است که مولوی عبدالحمید بر این باور است که این مرزبان ربوده شده به شهادت رسیده است. او سه شنبه در گفت وگو با «ایسنا»، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه گروهک تروریستی جیش العدل پیکر دانایی فر را در مناطق کوهستانی بلوچستان پاکستان دفن کرده است، گفته بود: «تقریبا این موضوع تایید شده است؛ چون افرادی که برای مذاکره رفته بودند و اسرا را آوردند، به چنین نتیجه ای رسیده اند.» مولوی عبدالحمید همچنین از قابل پیگیری بودن بازگشت پیکر دانایی فر سخن گفته بود؛ موضوعی که نشان می دهد مولوی عبدالحمید شهادت این فرد را پذیرفته است.
منبع: تسنیم

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان