جواد پور با بیان اینکه مردم از اول انقلاب تا به امروز به پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند گفت : ریاست ژست گرفتن ندارد و کسی که نمی تواند به مردم خدمت صادقانه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی انجام دهد نباید پست های مدیریتی را قبول کند .

به گزارش لنگرنیوز ، سید رضا جواد پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی فرمانداری لنگرود با تقدیر از تلاش های جعفرنخستین که مدتی در سمت معاونت سیاسی فرمانداری مشغول به خدمت بودند گفت : ما قدرشناس تلاش های وی هستیم و امیدواریم در سمت شهرداری تالش همانند دیگر مسئولیت های خود در سال های گذشته موفق باشد.

 

فرماندار شهرستان لنگرود گفت : در انتخاب معاون سیاسی با تاکیدی که برای استفاده از نیروهای انقلابی بود با هماهنگی وزارت کشور محمدرضا محمدی برای این سمت انتخاب شد.

 

وی ادامه داد : یکی از مواردی که وظیفه دارم تا تاکید کنم موضوع صداقت و راستگویی مسئولین در برخورد با مردم است.

 

جواد پور افزود : نکته دوم امانت داری است و هر مسئولیتی که در انقلاب به ما داده می شود امانت است و باید سعی و تلاش کنیم که از امانتی که به ما سپرده شده است به خوبی محافظت کنیم و در راستای خدمت رسانی به مردم تا آخرین لحظه بکوشیم.

 

وی با بیان اینکه مردم از اول انقلاب تا به امروز به پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند گفت : ریاست ژست گرفتن ندارد و کسی که نمی تواند به مردم خدمت صادقانه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی انجام دهد نباید پست های مدیریتی را قبول کند .

 

فرماندار شهرستان لنگرود اظهار کرد : مدیران باید قبل از اینکه مردم حرفی بزنند یا اعتراضی کنند پیگیر مسائل و مشکلات مربوطه باشد و در خدمت رسانی در بین مردم تبعیض قائل نشود.

 

سید رضا جواد پور اضافه کرد : محور کار ما قانون است و هیچ کار غیر قانونی کسی نمی تواند از یک مدیر درخواست کند و اگر مدیر در مقابل کار غیرقانونی بایستد باید تحسین شود.

 

وی افزود : با فساد در ادارات باید مبارزه و مقابله کرد که اگر جلوی خطاهای کوچک گرفته نشود ممکن ان مورد به مشکل بزرگتری تبدیل شود.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه فرمایشات رهبری باید سرلوحه کار مدیران باشد اظهار کرد : مدیران به موضوع اقامه نماز در ادارات توجه ویژه داشته باشند.

 

جواد پور متذکر شد : سیاست های دولت باید در ادارات اجرا شود و در محیط ادارات فضای کار مفید برای مردم و خدمات رسانی بهتر باید نمایان باشد و کارهای حاشیه ای نباید جای اصل را بگیرد.

 

وی در خصوص ثبت نام دور دوم ثبت نام یارانه افزود : ما در سطح شهرستان همه امکانات را بسیج کرده ایم تا امر ثبت نام نیازمندان با مشکل مواجه نشود و کسانی که نیازی به دریافت یارانه ندارند با انصراف از دریافت یارانه نقدی به دولت برای کمک به وضعیت اقتصادی کشور کمک کند تا به بخش های بهداشت ، درمان و تولید ، خدمت رسانی شود.

 

جواد پور گفت : انصراف از یارانه امری داوطلبانه است و خوب است تا قهرمانان از پیش انصراف دهند و به کم درآمدان کمک کنند تا کشور رشد کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان