فارس متن کامل نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس سازمان صداوسیما پیرامون حضور منتقدان ژنو در رسانه ملی را منتشر کرد.

به گزارش لنگرنیوز، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای از عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواستند وقتی را برای منتقدین ژنو در رسانه های ملی فراهم آورد تا آنها نقطه نظرات خود پیرامون این توافق را بیان کنند.

در متن این نامه که تاکنون به امضای 111 نفر از نمایندگان مجلس رسیده، آمده است: ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای مهندس ضرغامی

با سلام و احترام

در نامه قبلی تعدادی از نمایندگان درخواست برگزاری جلسات نقد توافق ژنو در رسانه ملی را تقدیم آن جناب نمودند ولی حضرت عالی در پاسخ به درخواست ایشان پاسخ فرمودید به حمایت از توافقنامه ژنو در دستور کار رسانه ملی است و فعلا رویکرد انتقادی به مصلحت نمی باشد بماند که بسیاری از نمایندگان ملت نیز مصالح کشور را در این حوزه حتما در نظر گرفته اند که این درخواست را داشته اند ولی جا دارد که جناب عالی مجددا درخواست را بررسی و دنبال نمایید.

دفاع از حقوق یک ملت که آیندگان درباره آن قضاوت خواهند کرد صحبت از دستاوردهای یک ملت است و کیان و حیثیت یک کشور است و جا دارد ذکر شود رویکرد انتقادی نیز عین حمایت است ولی حمایتی مشروط به تحقق منافع ملی کشور عزیزمان.

در رسانه ملی مسئولین مذاکرات صدها ساعت حاضر شدند و به صورت یکطرفه و مونولوگ کار خود را در بسته زیبا ارائه نمودند و کمتر منتقدی اجازه حضور در رسانه ملی را داشت تا داخل این بسته به ظاهر زیبا را برای مردم پرافتخار ایران مشخص کند.

هرچند گستاخی های طرف های مذاکره کننده در عدم پذیرش سفیر ایران در سازمان ملل، دیدار با براندازان، تحریم های جدید علیه ملت ایران، صدور قطعنامه های توهین آمیز، زیر سوال بردن انتخابات مردم در خرداد 92، فشار برای آزادی ازدواج همجنس بازان، توهین کلامی مستمر، فشار حقوقی بشری بر ملت پرافتخار در خدمت به بشریت از طرف بی آبروترین کشورها در حوزه حقوق بشر، همه و همه زیبایی ظاهری این بسته از بین برده اند.

به نظر جا دارد جناب عالی در این رویه تجدیدنظر کنید که اگر زمان بگذرد و منافع ملت ایران از میان رود آن وقت دیر خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان