به گزارش لنگرخبر،قابل پیش بینی به نظر می رسید که از بین رفتن طلسم شکست ناپذیری استقلال تهران در لیگ برتر با واکنش های تند سرمربی آبی ها به داور مسابقه همراه شود. در جریان بازی، اخراج میلاد فخرالدینی کمی مشکوک بود و در دقایق پایانی بازی نیز توپ به دست جلال حسینی برخورد کرد اما داور تصمیم گرفت برای تیم مهمان پنالتی اعلام نکند. پرویز مظلومی در کنفرانس خبری بعد از مصاحبه به شدت به قضاوت داور تاخت و او را عامل شکست تیمش دانست. علاوه بر این، او تاکید کرد که داوری ها به ضرر استقلال و به سود یک تیم خاص است. تیمی که سرمربی آبی ها حاضر نشد از آن نام ببرد. اعتراض این مربی به عملکرد داور، طبیعی به نظر می رسید اما آیا مظلومی که مدام واژه «عدالت» را در کنفرانس روز گذشته تکرار می کرد، بعد از اشتباهات همین داور به سودِ تیم خودش نیز نگران عدالت شده بود؟

سی ام مرداد 94، محمدرضا اکبریان داور مسابقه استقلال اهواز و استقلال تهران بود. داوری که یک پنالتی اشتباه به روی خسرو حیدری اعلام کرد و به گواه کارشناسان داوری در ثانیه های پایانی مسابقه با یک تصمیم نادرست دیگر، موجبات شکست تیم اهوازی را فراهم آورد. در پایان این مسابقه، تیم میزبان به شدت به داور بازی معترض بود اما مظلومی با خونسردی زیادی در کنفرانس خبری حاضر شد تا تاکید کند که هیچوقت درباره داوری حرف نمی زند:« اخلاقم این گونه نیست که خیلی درباره داوری صحبت کنم. معمولا درمورد داوران زیاد نظر نمی دهم. در هفته های قبل داوران سوت هایی به ضرر ما زده اند اما من نه برد را گردن آن ها می اندازم نه باخت. به نظرم بهتر است اجازه دهیم داوران کارشان را انجام دهند».

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال؛ در طول فصل هر بار که تیمش از اشتباهات داوری سود برده، دست روی این نکته گذاشته است که هیچ علاقه ای به حرف زدن درباره داور ندارد و اساسا این کار را درست نمی داند. خودِ او اما هر بار که از اشتباهات داوری متضرر شده، تندترین مصاحبه ها را علیه داور وسط انجام داده است. به نظر می رسد در نگاه پرویز مظلومی، داورها تنها زمانی که به سودِ تیم او سوت می زنند، باید مورد احترام و تقدیر قرار بگیرند!

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان