درخواست خبرنگار معروف از کی روش

۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۰۶:۵۷ چاپ کد خبر: 4763

کامران نجف زاده خبرنگار و سفیر طلایی کودکان و سالمندان یونیسف از کارلوس کی روش خواست علی کریمی را هم به دلایل فنی و هم به خاطر شاخص های اخلاقی و خیرخواهانه به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش لنگرنیوز، نجف زاده در یادداشتی که در اختیار تابناک قرار داده با اشاره به اینکه وزن تجربه و تکنیک کریمی به ضعف احتمالی بدنی او برای بازی های سنگین می چربد نوشت: حتی اگر قرار باشد کریمی 10 دقیقه در هر بازی ایران در جام جهانی بازی کند ایده آل است. عرصه بین المللی تجربه بالا می طلبد و کریمی در همه این سالها فراتر از فوتبال ایران بازی کرده و در اروپا هم بهترین تیم ها را تجربه کرده.

 

از طرفی دیگر علی کریمی سفیر کودکان است و در تمام این سالها پیدا و پنهان برای آنهایی که نیازمندند کم نگذاشته و گاهی با کمک مالی یا حداقل تنها با یک عکس یادگاری دلی را شاد کرده. کریمی از آنهایی است که پتانسیل این را دارند که از یک سرمایه ورزشی به یک سرمایه نمادین تبدیل شوند که به کارهای خیرخواهانه شان دامنه بیشتری بدهد.

 

مثلا دومینیکا ملینکویاکا پسر 11 ساله که با سرطان دست و پنجه نرم می کند به دلیل ورشکستگی خانواده اش قادر به تامین هزینه های درمان سرطان نبود به همین منظور ابتدا هواداران تیم لچ پوزنان سعی در جمع آوری کمک های مردمی برای دومینیکا کردند اما بلاژیکوفسکی بازیکن دورتموند خیال همه را راحت کرد و با پرداخت شصت هزار یورو کلیه هزینه های درمان را متقبل شد.

 

ما با وجود اینکه میلیاردها تومان از بیت المال خرج این تیم های دولتی و این فوتبالیست ها می کنیم، خیلی هایشان بسیار بدوی بازی می کنند، در این وضعیت در فرهنگ سازی و استفاده بهینه از این چهره ها هم ناتوانیم و خودشان هم خبر ندارند چطور می توانند دلی را شاد کنند و چه گره هایی را باز کنند. در مقابل علی کریمی راه را می داند و پیشنهادم به کی روش را به عنوان یک ورزشی نویس مطرح می کنم نه صرفا سفیرکودکان؛ کارلوس! کریمی را دعوت کن...

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان