به گزارش لنگرخبر،حجت الاسلام میرحسینی اشکوری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به اینکه نطفه حزب کارگزاران از حرام بنا شده است اظهار داشت: حزب کارگزاران فرزند نامشروع آقای هاشمی است. کارشناس مسایل سیاسی گفت: این حزب یک سال مانده به پایان دولت آقای هاشمی توسط ۱۶ نفر از اعضای دولت مذکور برای تداوم قدرت و حاکمیت هاشمی و با امکانات دولتی تشکیل شد. وی با اشاره به اینکه در صد زیادی از اعضای این حزب از خاندان هاشمی هستند گفت: محمد هاشمی ، محسن هاشمی ، فائزه هاشمی ، علی هاشمی ، سید حسین هاشمی ، سید حسین مرعشی برادر خان هاشمی و تعدادی دیگر همگی از اعضای حزب کارگزاران اند و بقیه اعضا نیز از مطیعان آن زمان آقای هاشمی هستند.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اظهار داشت: طرفداران آقای هاشمی ابتدا سعی کردند که با حذف محدودیت ۸ ساله ریاست جمهوری ، ریاست هاشمی را مادام العمر کنند اما چون موفق به اینکار نشدند حزب کارگزاران را برای تداوم قدرت هاشمی تشکیل دادند.

کارشناس مسایل سیاسی افزود: این حزب نامشروع است چون با امکانات دولتی و به وسیله مدیران دولتی وقتی که هنوز مسئولیت داشتند تشکیل شد و در واقع اگر بخواهیم در یک جمله این حزب را تعریف کنیم باید بگوییم حزب کارگزاران محصول قدرت و ثروت نامشروع است. اشکوری در خصوص دبیر کل حزب کارگزاران گفت: کرباسچی بک مفسد اقتصادی است و اگر پرونده ایشان به دقت بررشی شود بدون شک محکوم به اعدام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کرباسچی هم مفسد اقتصادی است و هم فساد سیاسی دارد ابراز داشت: او قبل از انقلاب یکی از وابستگان حکومت شاه و ساواکی ها بود و به ساواک تعهد همکاری و جاسوسی داده بود و حتی به امام و سایر انقلابیون توهین کرده بود.

حجت الاسلام اشکوری با اشاره به اینکه کرباسچی از فعالان فتنه بود اضافه کرد: کرباسچی در جریان فتنه ۸۸ به صراحت از فتنه حمایت کرد و در مصاحبه با بی بی سی گفت من شکی ندارم در انتخابات تقلب شده است و امروز هم همچنان از فتنه حمایت می کند. وی در خصوص وضعیت شهرداری در زمان ریاست کرباسچی اظهار داشت: زمانی که ایشان شهردار تهران بود ، شهر و شهرداری را در اختیار خانواده هاشمی قرار داده بود و با تخریب زمین ها و باغ های فراوان آن ها را با قیمتی بسیار کم و آن هم به صورت صوری به خاندان هاشمی می فروخت و پولش را هم نمی گرفت.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان  گفت: یک قلم از فساد گسترده کرباسچی در گذشته هزینه ۹ هزار میلیاردی و استفاده از پولهای کثیف و اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مورد نظر کارگزاران است و در سال ۱۳۷۷ محکوم به جریمه ، زندان و شلاق شده بود.

کارشناس مسایل سیاسی افزود: البته این محکومیت ها نتیجه بررسی تنها بخشی از جرائم وی می باشد و اگر پرونده وی به درستی بررسی شود خواهیم دید که مهمتر از پرونده بابک زنجانی و خسروی است و بدون شک مجازاتش اعدام خواهد بود ، اما متاسفانه به دلیل وصل بودن به قدرت نه تنها تا کنون اعدام نشده بلکه تلاش می گردد برای کسب وجاهت مجدد، تطهیر شود.

اشکوری در پایان با اشاره به اینکه آقای هاشمی برای حفظ قدرت منابعی دارد گفت: اولین منبع هاشمی برای حفظ قدرت و تضعیف نظام، دانشگاه آزاد است و دومین منبع مالی ایشان حزب کارگزاران علی الخصوص شخص آقای کرباسچی می باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان