به گزارش لنگرخبر به نقل از راه دانا، روزنامه قانون سرمقاله امروز سه شنبه را به مطلبی از مصدق با عنوان ورود مصدق به انتخابات 2016 آمریکا اختصاص داده است که بلافاصله خبرنگاران رسانه های اپوزیسیون نسبت به انتشار مطلب خود در این روزنامه بدون اجازه آنها اعتراض کردند.

کیوان حسینی، خبرنگار رادیو فردا در صفحه فیس بوک خود در این باره نوشت: « روزنامه قانون در شماره روز سه شنبه، بعد از چند روز تاخیر به سراغ ماجرای سندرز و مصدق رفته و در صفحه یک هم عکسی از مصدق چاپ کرده. در مطلبی که درباره موضوع نوشته شده، بعد از یک مقدمه اغراق آمیز ملی گرایانه، از میانه پاراگراف دوم، آخرین نوشته من در وب سایت رادیو فردا کپی شده! بدون یک واو کم یا زیاد، نیمی از سرمقاله روزنامه قانون، آخرین نوشته من است که به نام «مهدی دل روشن» منتشر شده. نویسنده برای نیمه دوم مطلب هم تلاش خارق العاده ای نکرده. آن بخش هم کپی مطلب هادی نیلی است از وب سایت بی بی سی فارسی.

اگر «قانون» به خودم مطلبی سفارش می داد، بدون پرداخت حق التحریر و انتشار نامم، حتما مطلب بهتری برایشان می نوشتم که هم حرف تازه ای توش باشد و هم خواندنی تر باشد.»

در شماره های قبلی روزنامه قانون و سایر روزنامه های زنجیره ای مطالبی پیوسته و با محوریت رسانه های اپوزیسیون منتشر شده بود؛ اما مطلب کپی برداری شده روزنامه قانون در حالی که نیمی از آن از رادیو فردا و نیم دیگر آن از بی بی سی برداشته شده و به نام خبرنگار قانون درج شده است این بار تعجب خبرنگاران این رسانه ها را هم برانگیخت.

این تعجب تا جایی بود که خبرنگار رسانه اپوزیسیون رادیو فردا به روزنامه قانون پیشنهاد می دهد که بدون دریافت حق التحریریه برای این روزنامه مطلب بنویسد! هرچند با توجه به سیاست های هماهنگ روزنامه قانون و رسانه های سازمان سیا و MI6 این موضوع بعیدنیز به نظر نمی رسد.

این در حالی است که روزنامه قانون در شماره دو روز قبل خود نیز در مطلبی تحت عنوان «چرا اسیر آمریکایی می گریست؟» از اقدام نیروی دریایی سپاه در برخورد با ملوانان آمریکایی که وارد آب های ایران شده بودند و همچنین انتشار فیلم گریه یکی از ملوانان انتقاد کرده و اقدامات سپاه را به جنایت های داعش تشبیه کرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان