به گزارش لنگرخبر، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا عصر امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه ازبکستان به مصاف قرقیزستان رفت که در پایان شاگردان ناظم الشریعه توانستند با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یابند.

گل ها: حسین طیبی 7، 15 و 32، محمد طاهری 8، قدرت بهادری 26، علی اصغر حسن زاده 26 و مهران عالیقدر 29

ایران با ترکیب سپهر محمدی، حمید احمدی، علی اصغر حسن زاده، قدرت بهادری و مهدی جاوید وارد زمین مسابقه شد.

محمد کشاورز با توجه به مصدومیتش از روی نیمکت کار را دنبال کرد و محمد طاهری به جای او بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

شاگردان ناظم الشریعه از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما دفاع مطلق بازیکنان قرقیزستان مانع از گلزنی بازیکنان ایرانی می شد. سرانجام در دقیقه 7 پاس سنگ سفیدی با چرخش زیبای حسین طیبی همراه شد و دروازه قرقیزستان برای بار اول باز شد. تنها یک دقیقه بعد محمد طاهری روی یک ضربه کرنر و رفت و برگشت توانست برای بار دوم دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 15 بار دیگر سنگ سفیدی با پاسی حسین طیبی را در موقعیت گل قرار داد که این بازیکن با چرخشی زیبا گل دوم خودش و سوم ایران را به ثمر رساند.

در نیمه دوم باز هم دفاع مطلق قرقیزها باعث شد تا چند دقیقه ای تیم ملی ایران به گل دست پیدا نکند اما در دقیقه 26 قدرت بهادری با شوتی توانست گل چهارم را به ثمر برساند. تنها چند ثانیه بعد از در یک کار گروهی زیبا حسن زاده توانست گل پنجم ایران را وارد دروازه قرقیزستان کند.

در دقیقه 29 مهران عالیقدر با پاس حسن زاده توانست گل ششم ایران را به ثمر برساند.

در دقیقه 32 حسین طیبی با پشت پایی زیبا توانست دروازه قرقیزستان را برای بار هفتم باز کند.

ایران با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد. با توجه به برتری احتمالی ژاپن مقابل ویتنام شاگردان ناظم الشریعه در مرحله بعدی از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه 30 بهمن ماه به مصاف ژاپن خواهند رفت.

همچنین دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را ازبکستان و تایلند از ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار خواهند کرد. تیم های ازبکستان، تایلند صعود خود را به جام جهانی 2016 کلمبیا قطعی کردند. تیم پنجم این مسابقات هم به جام جهانی صعود خواهد کرد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : تجاوز

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان