به گزارش لنگرخبر،در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی رفت از ساعت 23 و 15 دقیقه 2 دیدار برگزار شد که رئال مادرید در ورزشگاه المپیک رم به مصاف آس رم رفت و خنت بلژیک مقابل ولفسبورگ قرار گرفت.

رئال مادرید در ورزشگاه المپیک رم بازی را با سنجیدن حریف آغاز کرد این بازی که از جانب دو تیم با احتیاط آغاز شد در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت اما با شروع نیمه دوم حرکت انفرادی رونالدو و شوت سرکش او به تور رم رسید تا یخ دو تیم باز شود.در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان زیدان خاتمه یافت تا اولین اکران اروپایی زیدان با رئال به پیروزی منجر شود.

برای رئال رونالدو در دقیقه57  و خسه در دقیقه 86 گلرنی کرد.

 

در دیگر دیدار امشب خنت بلژیک یکی از شگفتی سازان مرحله گروهی در خانه به مصاف نماینده ژرمن ها رفت و در یک بازی ضعیف مقابل ولفسبورگ با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد.

ولفسبورگ که بعد از مدت ها دوباره در لیگ قهرمانان اروپا مجال خود نمایی یافته است در این دیدار روی بازی منطقی و ضد حملات خود به گل رسید تا با خیال راحتی در بازی برگشت به میدان برود.

گل ها بازی را دراکسلر 2 گل در دقایق 44 و 54 و کروزه در دقیقه 60 برای ولفسبورگ و کامز در دقیقه 80 و خوآن پابلو پینو در دقیقه 89 برای میزبان گلزنی کرد.

 

 

دیدارهای برگشت در تاریخ 8 مارس برگزار خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان