نماینده مردم شاهین شهر گفت: این سخنان مهدی هاشمی ناشی از ضعف دستگاه قضایی در خصوص رسیدگی به پرونده وی است.

به گزارش لنگرنیوز ٍ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر اصفهان و همچنین عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دانا، در خصوص اظهارات اخیر مهدی هاشمی مبنی بر اینکه اتهاماتش در رابطه با پرونده کرسنت مزخرف است، اظهار داشت: این سخنان مهدی هاشمی ناشی از ضعف دستگاه قضایی در خصوص رسیدگی به پرونده وی است.

وی افزود: من خودم پرونده کرسنت را به طور کامل مطالعه کردم و در اینکه این فرد درآن پرونده نقش مهمی داشته کاملا برایم مسجل است و به نظر من می بایست اطلاعات این پرونده در اختیار مردم برای روشن شدن افکار عمومی قرار بگیرد.


نماینده مردم شاهین شهر در ادامه با اشاره به این موضوع که مردم خواستار محاکمه این فرد و سایر افراد قانون گریز هستند، تصریح کرد: مردم بارها و بارها از ما پرسیدند که چرا به وضعیت افراد معمولی و عادی به زودی رسیدگی می شود ولی این افراد دانه درشت محاکمه نمی شوند و اگر هم محاکمه می شوند این روند با سرعت بسیار کمی پیش می رود!؟ و لذا ما به عنوان نمایندگان مردم خواهان محاکمه این افراد به ویژه مهدی هاشمی هستیم.


حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مسئولان قضایی باید هرچه سریعتر به این پرونده رسیدگی کنند و پاسخ دهند که چرا این قدر تفاوت در رسیدگی ها وجود دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان