به گزارش لنگرخبر، فائزه هاشمی در زمان نمایندگی مجلس توصیه نامه ای را برای مسئول وقت حراست شهرداری تهران در دفاع از یک فردتریاکی می نویسد و از مسئول حراست می خواهد که به این فرد یک فرصت مجدد داده شود.

متن نامه شهردار یکی از  نواحی منطقه18 تهران که از فائزه خواسته تا برای وی وساطت کند به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

خدمت سرور محترم و نماینده محترم تهران

احتراماً این جانب "ج.گ" شهردار ناحیه ... منطقه  .... که در طول برگزاری انتخابات به عنوان مسئول  تبلیغات در ستاد مرکزی کارگزاران در منطقه 18 انجام وظیفه می نمودم متاسفاده در رابطه با حراست شهرداری تهران با مشکلی روبرو هستم که امیدوارم بتوانم از جنابعالی در حل این مشکل کمک بگیرم. لذا توضیحات را شفاهاً خدمت جنابعالی عرض می کنم.

امضا

ارادتمند و خدمتگزار شما

23/2/75

در ادامه این نامه توضیحات شفاهی نامیرده به صورت مکتوب در ذیل درخواست درج شده است که متن این توضیحات به شرح ذیل می باشد: در زمان انتخابات صرفاً چون حدود  10 شب به منزل نرفتم و شانه روز در آنجا فعالیت می کردم بدون اینکه در دور اول و دوم کوچکترین چیزی دریافت کرده باشم فقط بعلت اینکه شبانه روز در ستاد ساکن بودم مجبور شدم سه بار(تریاک) مصرف کردم که بتوانم بیدار باشم.

چون فعالیت خود منطقه و اسلامشهر بر دوش بنده بود به خطا رفتم و از طرفی حراست چهار روز بعد از انتخابات مرا به آزمایشگاه برد و متاسفانه جواب مثبت بود چون آقای مرتضایی از مسئولین حراست بنده را به منطفه 18 معرفی کرده بود برای این وضع از دست من بسیار عصبانی است چون که تمامی شرایط و جو را برای شما بنویسم خیلی فرصت می خواهد.

به هر حال چون مشکل من فقط به دست آقای مرتضایی است خواهش می کنم در صورت امکان دستور بفرمائید یک فرصت برای اولین و آخرین بار به من بدهند و مرا فسخ قرارداد و اخراج نکنند در صورتیکه کوچکترین .... حتی بسیار ناچیز اتفاق افتاد دیگر بخودم اجازه بخشش و فرصت نخواهم داد.

با توجه به اینکه اینجانب برادر شهید هستم و مجروح جنگی یکبار چنین اتفاقی برایم افتاده و فقط عنایت شما را ایشان می پذیرند. لذا خواهشمندم برای من یک فرصت جهت حفظ آبرو و ... خود که در منطقه برایم ارزش حیاتی دارد ... برایم ارزشمند است که توانستم خودم را راضی کنم که جلوی شما از کجا به کجا سقوط کنم نجات آبرو و حیثیت و بقای بنده در گرو عنایت و بزرگواری شما برای یک فرصت و این انگیزه بسیار خوبی است که تا ابد و در هیچ شرایطی خطا نروم و همیشه خدمتگزار باشم البته ایشان نهایت بزرگواری را .... و البته هم اکنون مشغول بکار هستم و از زمان آزمایش حدود 15 روز می گذرد و تمامی وجود خادم آبرومند باشم ...... شرمنده ام

فائزه هاشمی که در پاسخ به درخواست نامبرده خطاب به آقای مرتضایی می نویسد»

جناب آقای مرتضائی

اداره حراست شهرداری تهران

با سلام و با تشکر از عنایتی که می فرمایید؛ خواهشمند است با نظر مثبت دستور بررسی بفرمایید ...

نمایش در اندازه اصلی" data-lightbox="imageset1">
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان