به گزارش لنگرخبر، احمد آقایی در سخنانی بین خطبه های این هفته نماز جمعه شهر رشت افزود: اگر کسی بخواهد در جریان انتخابات قانون گریزی و یا کج رفتاری کند، با قاطعیت با او برخورد می شود.

وی از همه نامزدهای این دوره از انتخابات خواست اطاعت از قانون را در دستور کار خود قرار دهند و آب به آسیاب دشمن نریزند و پای بند به اخلاق بوده و میدان رقابت را به رفاقت تبدیل کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان اظهار داشت: همه باید متکی به قانون و آراسته به لباس تقوی باشند و در فعالیت های تبلیغاتی خود، ادبیات استحکام و همدلی را بکار ببرند و همدیگر را تخریب و تحقیر نکنند.

وی گفت: در استان گیلان بسترهای امن برگزاری انتخابات سالم فراهم است و تاکنون هیچ گزارشی از تخلفات انتخاباتی دریافت نشده و هیچ پرونده ای نیز تشکیل نشده است.

به گفته آقایی، اخلاق محوری، قانون گرایی و رعایت حقوق شهروندی توسط نامزدها و طرفداران آنها منجر به برگزاری انتخاباتی خوب و سالم خواهد شد.

وی ادامه داد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در چارچوب قانون اساسی، از بنیادی ترین حقوق تقنین و قانون گذاری در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی افزود: نگرانی ها و دغدغه هایی وجود دارد و دشمن نیز درصدد ایجاد مشکل است ولی ملت ما از دشمن بیدارتر است و عزم راسخ خود را جزم کرده تا انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری برگزار کند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان