به گزارش لنگرخبر، ستاد انتخاباتی آیت الله رضا رمضانی داوطلب پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گیلان با صدور اطلاعیه ای نسبت به ارائه لیست های حمایتی در انتخابات خبرگان از وی واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه ذکر شده است: به غیر از لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت، اسامی مطرح شده از سوی احزاب و گروه ها سلایق خود آنها بوده و هیچ گونه هماهنگی با داوطلب مجلس خبرگان و دفتر و ستاد آیت الله رمضانی صورت نگرفته است. این اطلاعیه می افزاید: جایگاه مجلس خبرگان حلقه اتصال به جنبه الهی و مردمی ولایت فقیه است. چرا که از یک طرف با انتخاب خبرگان توسط مردم شاهد ایفای نقش مردم در مدیریت کشور هستیم و خبرگان رهبری به نمایندگی از مردم رسالت خطیر خود را انجام می دهند و از طرف دیگر با توجه به شأن مجلس خبرگان و رهبری روشن است که این جایگاه نمی تواند جناحی باشد و نمایندگان مجلس خبرگان با تکیه بر رسالت دینی خود باید سلایق را کنار گذاشته و بر اساس تکلیف و رسالت الهی عمل کنند.

در ادامه اطلاعیه ستاد مذکور عنوان شده است: ستاد آیت الله رمضانی اعلام می دارد وظیفه همه ما تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات با تمام سلایق بوده و تأکید این ستاد بر ترویج و تقویت و خدمت به گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری به ویژه بر مقابله با نفوذ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی دشمن، حمایت از جبهه مقاومت و استکبار ستیزی، توجه به خطوط قرمز مانند فتنه و تأکید بر همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان است.

photo_2016-02-20_22-11-53

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان