بسیاری از شهروندان گرامی ممکن است پس از وارد کردن اطلاعات در سامانه ثبت نام یارانه، و تایید نهایی اطلاعات، پیامک سامانه رفاهی را دریافت نکرده باشند.

به گزارش لنگرنیوز، سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: متقاضیان دریافت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها که ثبت نام خود را انجام داده، اما تاکنون پیامک کد رهگیری را دریافت نکرده اند در روزهای آتی این پیامک را دریافت خواهند کرد.

 

به گفته وی، دریافت پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد، به معنای موفقیت در انجام ثبت نام است و متقاضیان نباید نگرانی در خصوص انجام ثبت نام خود داشته باشند.

 

آخرین اخبار مربوط به پیامک های ثبت نام یارانه:

 

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها باتاکید براینکه مشکل ارسال نشدن پیامک ها با همکاری اپراتورها بزودی حل خواهد شد گفت: حتما برای کسانی که شماره همراهشان درست ثبت شده است پیامک ارسال خواهد شد.

 

نرگس نجفی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل از طرف اپراتورهاست یا خیر؟ افزود: همه مشکل به اپراتورها بر نمی گردد بلکه برخی هموطنان نیز در هنگام مراجعه به مراکز و درگاههای ثبت نام با کم دقتی شماره همراه خود را درست وارد نمی کنند و یا اینکه شماره مراکز را ثبت کرده اند که قطعا برای این افراد پیامکی ارسال نخواهد شد.

 

وی افزود: کسانی که این پیام را ندیده اند می توانند در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین به سامانه مجددا مراجعه کنند و چنانچه سامانه بعد از پر کردن مشخصات پیام " شما قبلا ثبت نام کرده اید" داد، به منزله ثبت نام نهایی است

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان