در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان (جام گیل) و از هفته بیست و سوم دور برگشت این رقابت ها جدال سخت، حساس و نفس گیر تیم های دوم و سوم جدول با برتری شهرداری رودسر پایان یافت.

به گزارش لنگرنیوز ، تیم فوتبال شهرداری رودسر عصر دیروز سه شنبه در زمین ورزشی اختصاصی خود پذیرای تیم رده سومی لیگ شهرداری چاف چمخاله بود که توانست با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد و موقعیتش را در جدول رقابت ها در مکان دوم تثبیت کند، تا همچنان منتظر لغزش تیم صدر جدول شهرداری فومن باشد.

 

دو تیم فوتبال شهرداری رودسر و چاف چمخاله در همان دقایق نخست بازی حملات متعددی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که بهترین فرصت در دقیقه 5 برای تیم میهمان بدست آمد که بازیکن این تیم در شرایط تک به تک با دروازه بان توپ را به خارج فرستاد، دو دقیقه بعد این تیم شهرداری رودسر بود که به گل رسید که در این لحظه در پی دفع ناقص توپ از سوی دروازه بان ˈمرتضی مؤیدˈ بازیکن شهرداری رودسر توپ را با یک ضربه دقیق وارد دروازه میهمان کرد.

 

در ادامه باز هم دو تیم فشار زیادی روی دروازه همدیگر ایجاد کردند اما نتیجه ای در برنداشت، در نیمه دوم نیز هر دو تیم برای گشودن دروازه یکدیگر تلاش زیادی به عمل آوردند که سهم حملات میهمان به مراتب بیشتر از میزبان بود اما نتیجه یک بر صفر تا پایان بازی حفظ شد و شهرداری رودسر توانست با این برد و با کسب 46 امتیاز مکان دوم را حفظ نماید و شهرداری چاف چمخاله در امتیاز 42 باقی بماند.

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری چاف چمخاله پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حساسیت بازی باعث شد تا دو تیم بازی با کیفیتی از خود ارائه ندهند، گفت: هر دو تیم برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کردند اما تیم میزبان از موقعیت خود بهتر استفاده و سه امتیاز را از آن خود کرد.

 

ˈاردشیر سلیمانیˈ افزود: کسب نتیجه تساوی عادلانه بود اما در قانون نانوشته فوتبال اگر گل نزنی، گل می خوری این موضوع امروز برای ما حادث شد.

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری رودسر هم پس از پایان بازی

 

با ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت: در مجموع هر دو تیم بازی قابل قبول و تماشاگرپسندی از خود به نمایش گذاشتند بطوریکه موقعیت های بیشماری روی دروازه همدیگر خلق کردند اما خوشحالم توانستیم هر سه امتیاز بازی را که به آن نیاز مبرم داشتیم، کسب کنیم.

 

ˈرحمت فیضی مقدمˈ افزود: تیم حریف نیز در بیشترین دقایق بر تیم ما برتری داشت اما مدافعین ما اجازه ندادند تیم حریف به گل برسد.

 

در هفتمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان (جام گیل) 14 تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان