فرمانده سپاه لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر، با تاکید بر حضور گسترده تمام آحاد ملت در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی گفت : انتخابات در ایران نماد مردم سالاری دینی است که مردم می توانند مسئولان خود را با آراء خود انتخاب کنند و هر رای مردم، مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمن خواهد بود.



سرهنگ سیدحبیب حسینی با بیان اینکه انتخابات از جمله صحنه هایی است که دشمنان برای نفوذ از آن استفاده می کنند افزود : سپاه پاسداران لنگرود در جهت تامین امنیت در انتخابات و جلوگیری از سواستفاده برخی اشخاص، با دیگر متولیان قضائی و انتظامی مثل همیشه همراه و همگام خواهد بود.



وی اظهار کرد : رهبر معظم انقلاب فرموندند اگر کسی من را هم قبول ندارد در انتخابات شرکت کند، این به معنی آن است که از نفوذ بیگانه به کشور و بی تفاوتی مردم جلوگیری شود و تمام تصمیمات برای کشور توسط مردم و افراد منتخب مردم برنامه ریزی و اجرا شود.



 فرمانده سپاه لنگرود با اشاره به شایعه پراکنی های اخیر برخی افراد درباره سپاه تصریح کرد : تعدادی از شایعه پراکنان در خصوص سپاه پاسداران در شبکه های مجازی، شناسایی و تعدادی نیز تحت تعقیق و بررسی هستند و در اولین فرصت از طریق مراجع مربوطه قاطعانه با شایعه پراکنان برخورد خواهد شد.



حسینی شایعه پراکنی را موجب تفرقه در بین آحاد ملت دانست و ادامه داد : اخبارها باید از طریق مراجع مربوطه در رسانه ها و شبکه های مجازی پخش شود که بتوان به انها استناد کرد و نباید به هر اخباری که توسط افراد عادی در زمینه های حساس پخش می شود اعتماد کرد.



وی از شهروندان درخواست کرد : فعالان شبکه های مجازی در صورت مشاهده شایعات در خصوص سپاه پاسداران موارد را به این نهاد مردمی گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان