به گزارش لنگرخبر، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص نتیجه انتخابات دهمین دوره از مجلس با توصیه بر تمکین از قانون، اظهار داشت: نتیجه انتخابات هر چه بود پس از تأیید مجاری قانونی حتماً خیر و برکتی برای جامعه خواهد داشت و باید مورد احترام واقع شود.

وی مردم سالاری دینی را یکی از ویژگی های ممتاز نظام اسلامی دانست که فارغ از الگوهای دروغین غربی و دموکراسی القایی غرب، رأی مردم را محترم می داند و به عنوان حق الناس از آن صیانت و دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصولگرایان با رعایت اخلاق انتخاباتی منعکس در تمکین از قانون و ارج نهادن به رأی مردم و کمک به منتخبان مردم برای خدمت شایسته براساس منافع ملی و مصالح انقلابی، آن را مکلف می دانند، از همه کسانی که رأی دادند (چه کسانی که به ما رأی دادند یا عزیزانی که به رقبای ما رأی دادند) تشکر می کنم و اذعان بدارم که رأی مردم ارزشمند بوده و مجاری قانونی فصل الخطاب خواهد بود.

زاکانی در ادامه فرق اصولگرایان به عنوان عناصر قانونمدار با کسانی که تمکین از رأی مردم و قانون در فتنه 88 نکردند را در معتبر دانستن رأی مردم و تمکین از قانون دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما رأی مردم را به خوب و بد تقسیم نمی کنیم و قانون را نیز به نفع خود تفسیر نمی کنیم و معتقدیم آنچه مهم است، حرکت جامعه به سمت خیر و صلاح، آبادی معنوی و مادی و همچنین رفع موانع رشد و پیشرفت آن است، لذا امیدواریم مجلس دهم رسالت خود را در گره گشایی از زندگی مردم و تسریع در ساخت ایران اسلامی و اهداف انقلاب بنماید و رسالت خود را انجام دهد.

نماینده مردم تهران همچنین عنوان کرد: به هر حال حضور پرشکوه مردم تاکیدی مجدد بر آرمان های امام و شهدا و مقوم نظام اسلامی است و رهبری معظم انقلاب که با تدبیر خویش زمینه حضور گسترده را فراهم می کردند باید به درگاه خدا شکر کرد.

زاکانی در خاتمه مطرح کرد: ملت ایران تحت تاثیر القائات شیاطین جهانی به ویژه آمریکا و انگلیس قرار نخواهد گرفت و بیگانگان هم دلخوش ندارند که توانستند با دروغ پردازی و القائات خود نتیجه انتخابات را تغییر دهند. یکایک رای دهندگان و تک تک آرا سبب تقویت نظام اسلامی و سیلی محکمی بر گونه استکبار خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان