به گزارش لنگرخبر، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو با شعار" بهار همدلی، شکوه مهربانی" برگزار می شود، به خبرنگار لنگرخبر گفت: جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن در بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند و ایجاد بسترهای لازم در راستای تقسیم شادی ها در آستانه سال نو از مهم ترین اهداف جشن نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور در سه روز " 12 ، 13 و 14 اسفند "برگزار می شود، افزود: صندوق نمادین جشن نیکوکاری در 12 اسفند در دبستان رسالت شهرستان لنگرود  کمک های دانش آموزان را جمع آوری می کند.



پنجی ادامه داد: 15 هزار پاکت های نیکوکاری نیز بین دانش آموزان مدارس کل شهرستان به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.



رئیس کمیته امدا د امام خمینی(ره) لنگرود از استقرار 4 پایگاه ثابت و یک اکیپ سیار در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه ها کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را در این ایام جمع آوری می کنند.



وی با بیان اینکه 6 هزار و 160 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود است، اذعان کرد: تمام هدایای مردمی  در جشن نیکوکاری در راستای رفع مشکلات نیازمندان و با توجه به پیش رو بودن سال نو به محرومان اهدا می شود.

پنجی با  اشاره به اینکه 50 نیروی کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود در جشن نیکوکاری امسال در راستای جمع آوری کمک های مردمی فعال هستند، خاطر نشان کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم لنگرود در سال گذشته 75 میلیون تومان بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان