به گزارش لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین در مراسم چهارمین یادواره شهدای راهیان نور شهیدان محمد مهدی مقدم و نریمان مژدهی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد رشت، اظهار کرد: راه راهیان نور راه و مسیر کربلاست.



وی افزود: خاطرات خوبی از شهدای راهیان نور دارم که مودبانه درخواست های خود را بیان می کردند و دنبال تدارک راهیان نور بودند .



فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان، افزود: اتفاقات تاریخ انقلاب اسلامی دل ها را به دین اگاه کرد و امام راحل در راس این حرکت انقلاب را به جهان عرضه کرد .



حق بین با تاکید براینکه   قدرت های جهان دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده و ساخت و پاخت هایی داشتند و کشور ها را از قدرت به ظاهر قوق العاده خود می ترسانند، اضافه کرد: قدرت خود را نمایان و سایه جنگ را بر سر کشور ها بالا می بردند و در این شرایط کشور ها باید به سمت انها گرایش می یافتند .



وی با اشاره به اینکه در دنیای سرمایه داری پول را ابزار زور و در دنیای کومونیسم بی خدایی آشکار بود، تصریح کرد: ناسازگاری آن ها با نظام ما طبیعی بود و جنگ را در نهایت به ما تحمیل کردند.



سردار مدافع حرم با بیان این نکته که متفکران دشمن دین، پیامبر و قرآن ما را می شناسند و مردم ما را هم می شناسند، ابراز کرد: آن ها در معادلات خود با جنگ سخت دنبال خروج ما و از بین بردن نظام بودند و با جنگ نرم و هوشمند می خواهند ما را به مسیر دیگر هدایت کنند.



حق بین با تاکید براینکه امام راحل مسیری را نشان دادند که خارج از سلطه دشمن باشد، گفت: امام راه را مشخص و شهدا مسیر را هموار کردند.



وی با بیان اینکه آن ها می خواستند خدا را از زندگی ما بیرون کنند، گفت: سیاه نمایی قدرت دشمن است و فوق العاده طراح هستند و یک دروغ را می توانند صد بار تکرار کنند تا ایرانیان باور کنند .



سردار مدافع حرم با اشاره به این که امام راحل با حرکت عظیم به دنیا نشان داد که دین در جامعه نقش دارد، اضافه کرد: شعار جهان دو قطبی را خیلی راحت رد کردیم و دنیا حرف حق ما را پذیرفت.



سردار حق بین با بیان اینکه امروز دوره اشتباه نیست زیرا هر اشتباه جبران ناپذیر است، گفت: اشتباه سوریه از فتنه ۸۸ در ایران کوچک تر بود.



وی با بیان اینکه دشمنان ما امروز همه ابزار و امکانات مورد نیاز را برای نفوذ به ایران اسلامی آماده کرده اند، خاطرنشان کرد: داعش و تکفیری برای ایران اسلامی درست کرده اند و بحث آن ها سوریه و عراق نیست .



سردار مدافع حرم با بیان اینکه امام فرمود دشمن برای ۵۰سال ما برنامه ریزی کرده است، گفت: ما امروز از مواهب دیدگاه امام بهره مند شده ایم و مردم در صحنه برای دفاع از نظام و ارزش ها می آیند.



وی تأکید کرد: برگ برنده ما خیلی زیاد نیست ، دشمن خیلی راحت می تواند سنگر های ما را بگیرد.



حق بین با اشاره به اینکه انتخابات دهان دشمن را می بندد و اگر به سمت ناسلامت هدایت شود قطعا دشمن راه پیدا می کند، تصریح کرد: راهپیمایی های ما و موضوعات از این دست باید مراقبت شود و دشمن منتظر اشتباه ما است تا وارد کشور شود.



وی با بیان اینکه در جامعه خیلی اشتباه داریم، تصریح کرد: امام راحل به زیبایی وحدت را عامل ماندگاری نظام برشمرد.



فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه کسانی در دانشگاه تحمل حرف های ما را ندارند، گفت: خیلی راحت از کنار ان عبور می کنند اگر این کار ادامه دار شود فضای رخنه برای دشمن فراهم می شود.



وی افزود: خیلی از جوانان راضی نیستند حرف بشنوند و ما این ها را در پشت صحنه می بینیم .



حق بین با بیان اینکه دشمن با طراحی های زیبا دنبال جوانان ایرانی هستند تا انها را مشغول کنند و در طیف دین داران هم فعال بودند تا کسی از حسین نگوید، ابراز کرد: ما اگر حسبن را نشناسیم فایده ای ندارد و باید حسین (ع) را شناخت.



سردار مدافع حرم در ادامه این مطلب افزود: طبق اماری که خودشان داده اند می بینیم چقدر انها به سمت دین می ایند و برنامه های خود را رنگارنگ نشان می دهد.



وی افزود: دشمن توجهی به نام احزاب ندارد و در جامعه خانواده وارد شده است .



حق بین با تاکید بر اینکه به معیار های دین خوب توجه نمی کنیم، اظهار کرد: کمترین و ساده ترین راه اینست که همان توجه به جسم را داریم به روح هم توجه کنیم.



وی تأکید کرد: آن زنانی که بزک کرده در جامعه می روند نمی توانند مادران خوبی باشند .



سردار مدافع حرم تصریح کرد: دشمن به دنبال امتیاز دادن به ایران نیست و نمی تواند مشکلات ما را حل کنند و دنبال زدن خنجر از پشت به ایران اسلامی است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان